Toon posts:

Pioneer DVR-A06 media schrijven lukt, maar afspelen...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goededag,
Ik heb een Pioneer DVR-A06 gekocht deze kan zowel DVD+ als DVD-.
Maar als ik nu een dvd brand dan schrijft hij deze keurig, maar afspelen ho maar.. Kan het zelfs niet meer lezen in de brander laat staan in een dvdspeler.
Ik heb de volgende schijven geprobeerd.
Nashua DVD+R
Imation DVD+R
TX DVD+R
Phiips DVD+R
bovenstaande doen het allemaal niet, nu had Nashua het er over dat het komt omdat de fabriekscode niet bekend is. Ik heb de laatste firmware in de DVD brander gestopt maar nog dezelfde ellende.
Maxell DVD+R werkt dan weer wel, maar die verkopen ze hier weer niet. Ook Nashua DVD+RW werkt goed.
Is er al iemand die hier de oplossing voor heeft, want dit is knap waardeloos.
Of weet iemand welke het wel goed doen, en heeft hier een adres voor waar ik ze kan bestellen. Alvast bedankt voor jullie reacties..

Verwijderd

Misschien een driver probleem... dit zou je alleen te weten kunnen komen door een schone install van je OS te doen. Of misschien is er toch iets stuk in de DVD schrijver.

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-03 23:26
Waarmee heb je de schijfjes gebrand?
Nero schijnt met een aantal versies nogal bagger te produceren, die niet DVD-film compatible is.
Plaats anders eens wat losse files op een schijfje en probeer dat eens in de computer te lezen... of heb je dat al gedaan? dat blijkt namelijk niet uit je post

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gebrand met dvdcopyexpress. En dit lukt niet. Op DVD+RW geen problemen. Misschien moet ik een DVD-R proberen.
Zal een schoon os ook nog eens proberen.