Toon posts:

System Freeze

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Os ME ..asus 7700 deluxe ...en asus dvd2000 geinstalleerd ....Maar ik krijg vaak system freezes ..of soms gaat de mouse laggen (traager,Zeker als ik twee ftp programas open heb staan).......Ik heb een PIII800 133mhz fsb ...Ik heb geen idee waar het van zouden komen ..Ohh ja 256MB Ram .hahaah ..dus ...Enige ideee????
Ik heb een gevoel dat het de dvd2000 van asus is ..wat as ik het op tv out zet ..en dan soms full screen doe en dan terug zoom ...dan blijft het hangen.?? Heeft iemand dit meegemaakt???

Verwijderd

ik kan denk ik kort kan zijn , haal ME eraf en zet win SE er weer op !!

Probleem opgelost !

Verwijderd

Topicstarter
waarom ..Is ME zo onstabiel dan????.....Ik had eerst 6.31 drivers er op staan ..endan daarna heb ik weer veandered naar 5.33 ...ik vraag me af of dat het ook kan zijn !!!!

Verwijderd

OFF TOPIC :P:

Waar heb je de 6.31 versie drivers vandaan gehaald? Ik probeer een V7700 Deluxe aan de praat te krijgen op mijn CUV4X mainboard, maar dat wil met 5.33 niet lukken. Thanks.

> Sorry dat ik besta, kerel. Hoe kan ik in naam des heren weten dat er een meuktracker op tweakers net bestaat? Je kan namelijk op het splash screen niet zien dat er drivers zijn en bij de combobox van "Search" zit dat ook niet. Tja, een gebruikersvriendelijke site bouwen en onderhouden is een vak apart, kan men hier nog wat van leren... |:(

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Tja, dit is het fourm van Tweakers.net en zouden daar in dat gedeelte waar de updates worden bijgehouden niet toevallig ook asus drivers staan, nou laat ik maar eens even kijken. http://www.tweakers.net/meuktracker.dsp
blader blader blader, he wat zie ik daar http://www.tweakers.net/meuktracker.dsp?ID=315 goh.

Zucht

Verwijderd

Topicstarter
Hey HJS....Kijk Nu heb ik in ieder geval kleine problemen met deze 7700 heheeh..Maar hij werkt wel lekker:)) ....Nou ik zit te twijfelen of ik well terug moet naar 98se....???... Ik denk mischien ligt het toch aan om dat ik die drivers zat te veranderen???? Iemand nog meer iedeen...

Verwijderd

Op dinsdag 28 november 2000 11:07 schreef caprioles9000 het volgende:
Ik heb Os ME ..Maar ik krijg vaak system freezes ..Ik heb geen idee waar het van zouden komen
Wat al eerder is gezegd, ik raad je aan om af te stappen van WinME. WinME zorgt voor veel conflicten met je drivers. Hetzelfde probleem heb ik ook gehad met dit OS. Installeer Win98SE of beter Win2k
Pagina: 1