[SS]Er klopt iets niet bij de mediamarkt

Pagina: 1
Acties:
  • 93 views sinds 30-01-2008

• Sjeik
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-11-2025
http://www.tweakers.net/shopsurvey/1686

Ik ging vandaag naar de mediamarkt in zwolle om wat meer info over een laptop te krijgen (die volgens de pricewatch 1599 zou zijn) en vertelden ze mij daar doodleuk dat ie 1699 kostte. 100 euro meer dus. Ik vroeg hoe dat kon, en zeggen ze dat elke mediamarkt zijn eigen prijzen heeft. Nu hebben jullie het hier ([rml][ pricewatch] mycom en mycom haarlem, dubbel in dbase[/rml]) wel over dat ze allemaal een eigen BV zijn, maar de prijzen in de Pricewatch kloppen niet. Dus daar heb je dus niets aan? Of denk ik nu fout?

Was ik maar rijk en niet zo knap...

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:13

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Geen idee, maar het klopt inderdaad dat MediaMarkt in elke vesting andere prijzen heeft. Ik had ze eens ge-emaild met de vraag waarom, en ze gaven als antwoord dat ze met de lokale concurrenten willen kunnen concurreren. Dus het kan prima zijn dat een ding in Groningen 10 euro is, en in amsterdam 50 euro.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

• Sjeik
Maar dan moeten ze niet "adverteren" in de pricewatch dat die laptop 1599 is. Terwijl je er in zwolle wel mooi 1699 voor moet betalen!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

De pricewatch is ook bedoeld voor winkels die online verkopen, en dat doet Mediamarkt niet. Ze zouden dus alleen in de shopsurvey moeten staan.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Sjeik
Schop ze er af dan >:)

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:13

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Ik had ze ook gevraagd waarom ze hun spullen niet online adverteren, zodat we weten 1) hoeveel iets kost en 2) dat ze in voorraad zijn. Hun argument is dat het ondoenlijk is om voor elke vesting zo'n lijst ten toon te stellen. En over de Pricewatch, tsja... bij de MediaMarkt is het wel lastig ja. Ze beloofden echter wel dat ze proberen meer produkten online te plaatsen, tsja ik wacht maar af. Misschien dat in de pricewatch de gemiddelde kan ofzo? Of dat voor elke MediaMarkt een aparte entiteit is? Zoals 'MediaMarkt Groningen' enzo.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Verwijderd

MediaMarkt heeft allemaal apparte filialen en hebben de laagste prijs garantie, doordat zei altijd al de goedkoopste zijn in de omgeving is het niet nodig om tweakers pricewatch te gebruiken. Omdat er vaak meerdere zaken zijn met laagste prijs garantie zetten ze hun prijzen niet online om een oneindige strijd tegen te gaan.

Groeten MM Breda :)

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-02 04:46

Steve

Krokodil \o/

Bedankt voor het antwoord, maar dit is een topic van twee jaar oud. Graag in het vervolg eerst naar de datum van de eerste posts kijken...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.