Toon posts:

[CM]Welke koeler maakt het meeste geluid?

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik hou van een pc die flink "gromt" als je begrijpt wat ik bedoel ;)
Hij moet kracht uitstralen door zn geluid. Daarom zou ik graag willlen weten welke koeler het meeste de kracht van mijn wonder pc vertegenwoordigt. Heeft er iemand ook zo'n voorkeur voor grommende pctjes? Welke koelers hebben jullie???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ice T dit slaat nergens op...je ene topic gaat net dicht...En niet voor niks!! Lees de sluit post es ffs!

Heb je überhaupt wel al es van de search gehoord ? Als je nu gewoon es ff reviews bekijkt staat altijd het aantal Db ...sjees :/

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2003 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja maar hoe kan ik dat dan onderzoeken...
alle fabrikanten maken die dingen allen nog maar stiller!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 July 2003 @ 18:46:
ja maar hoe kan ik dat dan onderzoeken...
alle fabrikanten maken die dingen allen nog maar stiller!!!
Zie post hierboven...gewoon koeler reviews bekijken waar er bijv. 10 worden vergeleken met elkaar en staat altijd het aantal Db bij...Desnoods koop je gewoon goed koelblok, en plak je er een delta op...Wedden dat ie herrie maakt 8)7

[edit]
Wil je niet tot de bodem afkraken ofzo, maar je hebt nu in totaal in 38 topics gepost, 12 zelf geopend...en van die 12 zelf geopende zijn er tot nu toe 8 dicht gegaan... Gaat er dan niet es een lampje branden dat je een faq moet lezen of dat je eerst es moet zoeken :?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2003 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark10123
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09-2014

mark10123

The Art of Modding..!

Ice T ,waar heb jij in vredes naam last van!!!! Maar ik heb nog wel wat fannetjes liggen je krijgt ze morgen wel van me die heb ik zelf gemaakt tot 50 DB. !!!!

P4 3,0HT @ 4,0Ghz. ,Gigabyte 8KNXP ,Corsair TwinX XMS3200 , Dangerden/Asetek/Aqua Comp. WC,Tagan 480W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09-2024

bratos

Meh.

je sloopt gewoon van elke fan een vinnetje. dan gromt-ie helemaal!!!
(wel 1x permaand vervangen) 8)

eerst kijken dan zeiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Waarom post je dit soort topics Ice T? Je hebt met deze:
[rml][ CM]Welke koeler koelt het beste?[/rml] ook al aangegeven dat je niet zoekt, en geen reviews leest. Begin daar eens mee, dat maakt dat topics als deze niet nodig zijn.

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dankjewel stuur je die morgen op dan? ik heb er trouwens 6 extra fanholes ingemaakt zoda ik nog meer fans kwijt kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb allang reviews gelezen en de ene na de andere zegt dat al die koelertjes stil zijn of niet te horen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-10 20:13

E-Rick

I love it :7

doe t dan meteen goed en neem zoiets: http://www.process-equip.com/prodserv/fanrebld/upgrade.htm

Choose life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dankje.. daar heb ik ook echt iets aan...

niemand neemt mij ooit serieus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 July 2003 @ 18:50:
ik heb allang reviews gelezen en de ene na de andere zegt dat al die koelertjes stil zijn of niet te horen zijn
Ok, dan pleur je deze mbv een airduct op je Cpu...deze is niet stil!

http://shop.freezinghardware.nl/index-info.asp?ID=426

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeverauX
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

DeverauX

Focus is everything

...whatever was distasteful or unpleasant or uncomfortable or painful - music could always soothe that.
All you have to do is reach out to beauty.
Quincy Jones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm, Ice T. Ik zie het echt niet zitten hoor, zo'n geluid, je hebt een normale/stille die goed zijn werk doen, en brakke met hoge dB. Heb je überhaupt wel de search en de sticky's doorgenomen? Zie @ Lees dit eerst voordat je een topic opent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 July 2003 @ 18:52:
[...]

Ok, dan pleur je deze mbv een airduct op je Cpu...deze is niet stil!

http://shop.freezinghardware.nl/index-info.asp?ID=426
Dankje... hier heb ik echt wat aan... is dit echt het luidruchtigste??? 50 Db???
Sjit.... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 July 2003 @ 18:54:
[...]

Dankje... hier heb ik echt wat aan... is dit echt het luidruchtigste??? 50 Db???
Sjit.... :|
Dat ding maakt een takke rot herrie... Mja als jij dat fijn vindt..suc6 dermee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 juli 2003 @ 18:53:
Ehm, Ice T. Ik zie het echt niet zitten hoor, zo'n geluid, je hebt een normale/stille die goed zijn werk doen, en brakke met hoge dB. Heb je überhaupt wel de search en de sticky's doorgenomen? Zie @ Lees dit eerst voordat je een topic opent!
Ja da hebk al door genomen... en zoals ik nu al voor de DERDE KEER ZEG!!! 8)7
Ik kan alleen hele mietige stille hijgertjes vinden, en geen +60Db fans... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-10 20:13

E-Rick

I love it :7

http://www6.tomshardware.com/cpu/20030113/cooler5-13.html 73 dB, dat is ongeveer net zo hard als een mixer, of een drukke snelweg

http://home.hetnet.nl/~vanadovv/Geluid.html

Globalwin CAK4-86 dus

[ Voor 25% gewijzigd door E-Rick op 14-07-2003 19:02 . Reden: ik heb overigens geen ervaring met dat monster. ik prefereer een stillere en goedkopere coolermaster ]

Choose life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:59
Als je een mega herrie fan wilt, dan koop je toch gewoon een SLK800 of 900 en je zet er de lompste delta op die je vinden :).

edit: oh je zoekt gewoon casefans 8)7. Je case heeft toch geen wieletjes ofzo he :P.

[ Voor 27% gewijzigd door iets op 14-07-2003 18:58 ]

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wat is een SLK800 ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 July 2003 @ 18:56:
[...]

Ja da hebk al door genomen... en zoals ik nu al voor de DERDE KEER ZEG!!! 8)7
Ik kan alleen hele mietige stille hijgertjes vinden, en geen +60Db fans... :(
Weet jij überhaupt wel dat bij elke 3 Db toename de geluidssterkte verdubbeld...weet je wat een herrie 60db is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, vind je het raar als je verwacht dat anderen al je vragen beantwoorden....niet weten is niet erg, maar er geen moeite voordoen is erger ;-)

Tip: Neem een AVC Sunflower en je krijgt alle herrie die je toekomt !

Heb geen luidere meegemaakt nog (IK niet, zou ook niet weten waarom je dat zou willen, maar goed ieder zun "plezier")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
E-Rick schreef op 14 July 2003 @ 18:57:
http://www6.tomshardware.com/cpu/20030113/cooler5-13.html 73 dB, dat is ongeveer net zo hard als een mixer, of een drukke snelweg
Ja, wouw, daar maak ik nog eens de blits mee op een LAN-party.. ze zullen de kracht van mijn pc ervaren als ie opstart..... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 July 2003 @ 18:59:
[...]

Ja, wouw, daar maak ik nog eens de blits mee op een LAN-party.. ze zullen de kracht van mijn pc ervaren als ie opstart..... :9
Lol, dalijk heb je een stijgende Boeing 747. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:59
Ik denk eerlijk gezegt dat je eerder ruzie krijgt :|. Je moest een zien hoe al de gasten keken toen ze 10 min het scherpende geluid van mijn 7+ op tornado stand hoorden >:).

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outsync
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-08-2020

Outsync

Zen 30 GB NX :D

Verwijderd schreef op 14 July 2003 @ 18:59:
[...]

Mja patsertje, als ik zo je systeem bekijk heeft die niet echt zo een brute kracht..
Anyway als je wilt patsen dan koop ja waterkoeling of eem prom/vapo :X

Boshoer! Specs | (bobo1on1) echt jonge die fewture is echt een aap gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:30
Jammer, afgelopen dit. Je bent er daarstraks al op gewezen in je gesloten topic en een blik op je notes en posthistory doet me besluiten je maar eens een OW te geven. Check straks je mail.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.