Na een paar dingen te hebben gedaan met mijn 240x128 LCD'tje werd heb toch wel eens een keer tijd dat ik dat ding in mijn omputer ging bouwen.
Tot zo ver heda ik altijd een kastje waar ik mijn LCD in had zitten maar dat beviel me toch niet helemaal. In de kast is toch wel iets leuker, er je hoeft niet de heletijd met je LCD rond te slepen.
Plan :
- 2 xtra FAN inbouwen
(Ik weet niet of het veel helpt maar die dingen had ik toch nog liggen)
- Logo op zijplaat spuiten
(Ziet er altijd wel leuk uit. Heb gezocht naar een leuk logo en ik kwam deze slang tegen bij een paar lettertypes. Ik heb de slang uitgeprint, uitgesneden en op de kast geplakt. Daarna gespoten en toen de stikker er afgehaald
)
- Klein LCD inbouwen
(Heb helaas nog geen tweede LPT port dus die doet het op het moment nog niet
het is een H compatible 24x2 LCD zonder blacklight. Hiet mee wil ik eigenlijk de songtitles en de duur van een nummer van winamp laten zien)
- Groot LCD inbouwen
Echt een super ding. Heeft al heel wat mee gemaakt. Maar nu zit i toch echt wel in de kast. Ik gebruik dit LCD voor het mooie. Plaatjes op laden en animaties laten draaien. Je krijgt toch wel altijd leuke reacties als je met een LCD op een LAN staat.)
- LED Display inbouwen
Heb ik uit een oude computer (dacht een 386). Je hebt er totaal niets aan. (er zitten wel twee knopjes op maar die gebruik ik op het moment niet.)
- Power schakelaar verplaatsen en een felle blauwe LED inbouwen
Het V logo met de power en rest knop moet er uit anders had ik geen plaats voor mijn grote LCD. Ik heb de rest en power knop in een 3.5" bay maakt. En in de powerknop zit nog een leuk blauw powerledje.)
- Stealth drives
Ik had geen zwarte drives toen ik deze kast kocht dus dan maar steathed maken. Dit heb ik gedaan met behulp van veel lijm
. Opzig ziet het er wel goed uit maarja ik ben er niet echt tevreden mee.
De Kast (Nog niets aan gedaan):

Uitwerking :
2 xtra FANs:

Logo op zijplaat spuiten:

Kleine LCD inbouwen & LED Display inbouwen:

Powerschakelaar:

Stealth drives:

Grote LCD:
Ik had besloten om het leuke V logo'tje uit de kast te slopen. (Dit moest ik ook wel doen omdat daar het eenigste plekje zat waar het grote LCD in kon)

Een stukje plexiglas met commandant opgepoetst:

En na het overtollige commandant er afgehaald te hebben:

Eind resultaat:

Specs:
AMD Athlon XP 2000+
AOpen AK77 Pro
512 MB DDR RAM PC2100
40 GB HD 7200 RPM
DVD 16 x
CD Bakker 12 x
GeForce 4 Ti 4200 128 DDR
Tot zo ver heda ik altijd een kastje waar ik mijn LCD in had zitten maar dat beviel me toch niet helemaal. In de kast is toch wel iets leuker, er je hoeft niet de heletijd met je LCD rond te slepen.
Plan :
- 2 xtra FAN inbouwen
(Ik weet niet of het veel helpt maar die dingen had ik toch nog liggen)
- Logo op zijplaat spuiten
(Ziet er altijd wel leuk uit. Heb gezocht naar een leuk logo en ik kwam deze slang tegen bij een paar lettertypes. Ik heb de slang uitgeprint, uitgesneden en op de kast geplakt. Daarna gespoten en toen de stikker er afgehaald
- Klein LCD inbouwen
(Heb helaas nog geen tweede LPT port dus die doet het op het moment nog niet
- Groot LCD inbouwen
Echt een super ding. Heeft al heel wat mee gemaakt. Maar nu zit i toch echt wel in de kast. Ik gebruik dit LCD voor het mooie. Plaatjes op laden en animaties laten draaien. Je krijgt toch wel altijd leuke reacties als je met een LCD op een LAN staat.)
- LED Display inbouwen
Heb ik uit een oude computer (dacht een 386). Je hebt er totaal niets aan. (er zitten wel twee knopjes op maar die gebruik ik op het moment niet.)
- Power schakelaar verplaatsen en een felle blauwe LED inbouwen
Het V logo met de power en rest knop moet er uit anders had ik geen plaats voor mijn grote LCD. Ik heb de rest en power knop in een 3.5" bay maakt. En in de powerknop zit nog een leuk blauw powerledje.)
- Stealth drives
Ik had geen zwarte drives toen ik deze kast kocht dus dan maar steathed maken. Dit heb ik gedaan met behulp van veel lijm
De Kast (Nog niets aan gedaan):

Uitwerking :
2 xtra FANs:

Logo op zijplaat spuiten:
Kleine LCD inbouwen & LED Display inbouwen:

Powerschakelaar:

Stealth drives:
Grote LCD:
Ik had besloten om het leuke V logo'tje uit de kast te slopen. (Dit moest ik ook wel doen omdat daar het eenigste plekje zat waar het grote LCD in kon)

Een stukje plexiglas met commandant opgepoetst:

En na het overtollige commandant er afgehaald te hebben:

Eind resultaat:

Specs:
AMD Athlon XP 2000+
AOpen AK77 Pro
512 MB DDR RAM PC2100
40 GB HD 7200 RPM
DVD 16 x
CD Bakker 12 x
GeForce 4 Ti 4200 128 DDR
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2003 21:04 . Reden: layout rechtgetrokken: [img=600,450] ]