Toon posts:

hercules pro 9800 zich zelf opgeblazen en nu ....

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi ik heb een probleem mijn hercules 9800pro 128 mb heefd bij de agp slot baantjes met elkaar gebrand ,maar nu heb ik ook een probleem met mijn hdd,ik heb gehoord dat ik alle sectoren op nul moet zetten dat is gelukt maar hoe krijg ik hem weer aan de gang (dat hij verderop in de scijf zijn opstart vind).
mijn mobo:asus p4pe
mijn proc:p4 2400 ghz
mijn ram :1ghz
mijn grafische kaart was :hercules pro 9800 prophet 128 mb(nu vervangende kaart)
mijn hdd:maxtor 6y060L0 60gb 7200rmp

bij windows installatie krijg ik telkens te horen dat mijn hdd niet te lezen is of beschadigt,hoe kan ik het begin van mijn hdd over slaan dat mijn opstart verder in de schijf komt en met wat voor proggammatje doe je dat ,alvast bedankt.

Verwijderd

Hmmm...... Ik kan niet echt opmaken aan je post wat er nou precies gebeurt is (b-tje rommelig), maar als je hdd beschadigd is kan je niet zomaar vannaf een ander punt starten.

Verwijderd

Topicstarter
mijn grafische kaart zei in een keer plop toen ik hem eruit haalde zag ik bij de connector kant een zwarte bobbel waar waarschijnlijk twee koperbaantjes hadden moeten en hebben gelopen .en ik heb gehoord dat je via een programma je hdd alles op nul kon zetten en dan weer verder op in de schijf een begin kon maken alleen het kost je wel wat gb wat je niet meer kan gebruiken,sorry als hij wat rommelig mijn post.

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-03 06:16

Snow_King

Konijn is stoer!

ja, maar wat heeft dit te maken met die VGA, zie het verband niet?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Waar jij het over hebt is het gedeelte wat je niet gebruikt niet te partitioneren.
Maar waarom zou je dat willen?

wat dacht je van gewoon hdd mooi leegmaken, opnieuw partitioneren en vervolgens win eropnieuw opzetten.

• Stan
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-08-2024
Ik snap er ook werkelijk niets van. Weest duidelijk of be gone :P

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-03 23:59

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Een AGP-slot en een HD hebben nix met elkaar te maken, en apparaten zeggen niet zomaar plop als je computer uitstaat en je trekt je vidkaart uit je mobo. Als je zelf denkt dat er wat mis is met je AGP-slot dan moet je daar sowieso niet weer een nieuwe vidkaart in gaan prikken en wachten tot het moment dat die op deze manier ook kapot gaat.

Tesla Model Y RWD (2024)

• Freedom_Fighter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-12-2025

Freedom_Fighter

If it aint broke tweak it!!!

Wat hij waarschijnlijk het over heeft is dat, zijn videokaart "plop/knal " zei en toen hij het uit wilde checken wat er gebeurd is met zijn videokaart er een zwarte vlek op the connector kant van de videokaart zit (videokaart dus kapot denk ik) toen hij een tijdelijke videokaart erin deed bleek ineens ook dat zijn hd raar (bad sectors denk ik) deed en hij wil deze apart zetten zodat ie die niet gebruikt.

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-03 12:48

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

1 GHz geheugen, damn dat klinkt goed zeg :+

Maar ff zonder dollen.

Ik begrijp eigenlijk niet goed wat je probleem is...

Je hebt je videokaart opgeblazen en nu werkt je HD niet goed meer :?

He who controls the Spice, controls the Universe.

Verwijderd

Topicstarter
mijn kaart ging kapot en daarna kreeg ik problemen met mijn hdd ik heb het verscheidene keren gepartioneerd ,geformatteerd scandisk erover heen laten gaan maar ik krijg hem niet goed ,heb windows 1 keer er goed op gekregen maar toen ik sp 1 wou laten installeren starte hij niet meer op kon ntfs bestand niet vinden zei hij ,freedom_fighter ik ben blij dat iemand mij nog begrijpt ,ik weet dat ik via tekst iets heel moeilijk kan duidelijk maken en dat heb jij nu voor mij gedaan ,bedankt.

Verwijderd

Face it je HDD is dood.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Gevalletje RMA dus.

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

even helemaal offtopic, maar leer in godsnaam zinnen typen!

Zinnen beginnen met een hoofdletter en eindigen op een punt. Er zijn nog mooie variaties op te maken, maar die bestaan niet uit het zoveel mogelijk komma's plempen in één zin...
zet gewoon wat facts onder elkaar, want dit vraagt om een universal translator.

Overigens zie ik niet hoe een videokaart zomaar dood kan gaan zonder dat de voeding rare dingen doet.
Geef eens wat voltages als je die hebt/nog kan opvragen.

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu een andere hdd en die doet het wel ,kut schijf kapot.
bedoel je zeker met punten ,komma 's etc.
sorry hoor,kan niet beter.

Verwijderd

Topicstarter
maar nog even iets andere weet iemand een prog waar je ,je hdd alle sectoren op ""0"" kunt zetten en daarna weer een nieuwe boot op je schijf kan laten schrijven, heb ik van iemand gehoord ?

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Wat je het beste kunt doen is de oude schijf even te testen met een tooltje van de fabrikant.
Als zo'n tool aangeeft dat de schijf kapot is kun je kijken of je nog recht hebt op garantie. Indien dat zo is dan kun je de schijf opsturen naar de fabrikant, en krijg je een nieuwe toegestuurd. Zie ook FAQ Opslagmedia & I/O Controllers (21-06-2003) en dan met name dit stukje :)

Succes :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.