Toon posts:

exchange webmail blijft om passw vragen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik inlog via internet naar mijn exchange webmail komt deze met een login box, dit werkt goed maar zodar ik klik op mappen komt hij weer met een login box en wat ik ook in type het werkt niet. Hoe komt het dat exchange of IIS vraagt om twee keer in te loggen ?

• Massiefje
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 11:13
Dat probleem heb ik ook gehad. Waarschijnlijk staat er een spatie in je username of zo. Dat was bij mij het euvel. Iig heel veel klooien met usernames en domeinnamen met je loginaccount, toen was het bij mij iig opgelost.

Succes!

Verwijderd

Heb je wel alle service packs voor Exchange geinstalleerd :?

Ik had ook een hoop ellende voor het installeren van de laatste SP voor Exchange 2000

Verwijderd

Check de cookie settings in je browser. Zorg dat ie tenminste de cookies van je exchange server accepteert.

Verwijderd

Maybe enkele handige thread:
Exchange Web Access

edit:

Ik heb hier ook hetzelfde, als iemand probeert in te loggen met windows (maakt niet uit welke) dan krijgen sommige niet eens toegang, kan er ook aan liggen hoe het domein is gesetup in de exchange server!

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2003 18:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nu is het zo dat ik op de schijf bij de public folder geen security wijzigingen kan doen. Er verschijnt een melding dat het systeem dit niet toelaat, ik heb alleen kijk rechten, nu weet ik niet of dit standaard wel goed is. Mailen gaat wel via webmail, via intranet is er geen probleem maar via internet blijft die maar vragen om een authenticatie.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand een idee waarom het blijft vragen om naam en passw wanneer ik de mappen probeer te openen? E-mail zelf werkt wel goed.

Verwijderd

log je in op de public map met http://123.123.123.123/Public of gewoon via je mail :?

Verwijderd

Zelfde probleem ook gehad. ACL's van de exchange folder stonden verkeerd.
Pagina: 1