Toon posts:

Direct X 9.0

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik zit met een probleempje, en kom niet tot een goede oplossing met de search.
Ik heb direct x 9.0 geinstaleerd (heb win xp) na het installen staan er in me apparaatbeheer allemaal uitroep tekens bij me webcam dvd rom me brander en me geluidskaart. Ze werken allemaal niet meer :( IK heb geprobeerd de stuurprogrammas bij te werken maar dat lukt ook niet. System restore lukt ook niet. Kan iemand mij helpen met het uninstallen van direct X 9.0 ik snap er niks meer van. je mag me ook mailen,

secondbaseman12@hotmail.com

bedankt!!!!

Verwijderd

heb je de search geprobeerd???
er zijn meer probs mee geweest.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op 14 July 2003 @ 17:35:
er zijn meer probs mee geweest.
Wees dan ook zo vriendelijk en post een paar topics waarin een oplossing voor dit probleem staat ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
"Ik zit met een probleempje, en kom niet tot een goede oplossing met de search.".... zucht.

En Secondbaseman, lees aub even de FAQ van dit forum door. Wij tweakers hoeven geen hoi/houdoe.bedankt etc. te zeggen. Wij doen elkaar permanent de groeten....

Voor zover ik weet zijn er met Google wel een aantal progjes te vinden welke directx er voor je af beweren te kunnen gooien. Helaas moet ik je melden dat het eigenlijk altijd een enkele reis is, het upgraden van DirectX. Oftewel, je kunt eigenlijk niet terug, en dat zou ook niet nodig moeten zijn... DirectX9 is compatible met alle vorige versies. Vreemd dat er nu bij jou ineens fouten ontstaan. Weet je zeker dat het sinds de installatie van DirectX9 is? Werken ze wel maar staan er uitroeptekens bij of werken ze écht helemaal niet meer?

Als je zeker weer dat het aan Dx9 moet liggen, zoek dan even op google naar zo'n programmatje dat ik hierboven beschreef.

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Werkt een DirectX destroyer niet dan? :)

b.v. zoiets: http://www.voodoofiles.com/3346

[ Voor 8% gewijzigd door Vinnie op 14-07-2003 17:43 ]

C:\>_