hub en kabel internet

Pagina: 1
Acties:

• rmfloris
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-11-2024

rmfloris

Kowalski: Kaboeeem??

Topicstarter
Ik heb het forum afgezocht, maar ik zie nergens hoe ik mijn hub moet aansluiten. De kabel die van de kabelmodem afkomt, moet deze naar de uplink of naar de 1e port van de HUB?

Het is een 8 poorts hub 10Mbps ethernet. Met een BNC uit/ingang en het merk is: KTI networks.

Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen, alvast bedankt

Foto afdrukken prijsvergelijk -> http://www.fotovergelijk.nl

• 9nevermind9
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-05 11:01
heb je ook meerdere ip adressen van je provider gekregen? anders heb je niks aan een hub maar moet je een router hebben

specs | Linux is like a Wigwam, no windows, no gates, only an apache inside!

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Wanneer het modem met een cross-cable was aangesloten op je netwerkkaart, dan moet hij in de uplink, wanneer het een straight cable was, gewoon in een poortje.

Download my music on SoundCloud

• rmfloris
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-11-2024

rmfloris

Kowalski: Kaboeeem??

Topicstarter
Allemaal bedankt, maar naar lang zoeken hebben ze juiste handleiding gevonden. Er waren namelijk 2 handleidingen in omloop. In de juiste handleiding stond dat niet de uplink en poort 1 tegelijk mochten worden gebruikt. Dus vandaar dat het niet werkt. Het is nu opgelost, dus op deze topic kan een slotje komen.

Foto afdrukken prijsvergelijk -> http://www.fotovergelijk.nl

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

heb nog nooit meegemaakt dat alle computers dan op een of andere magische manier internet hadden :?

neem een oud computertje met 2 netwerkkaarten en zet die tussen het modem en de hub ;)

• Joepho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-01-2023

Joepho

Le mec de la pomme (Newton)

als je de modem direct op de hub zet, kun je op de eerste pc gewoon je verbinding hebben en dan weer sygate draaien heb je geen oud computertje nodig ;)
Pagina: 1