Toon posts:

Revoy divx ondertiteling probs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eejz,

Ik heb een Revoy 3200 (of kiss 450 word ie ook wel genoemd) en daar kan je dus divx met ondertiteling op afspelen.. nu is mijn vraag of hier mensen zijn die daar ervaring mee hebben. Elke keer als ik een divx film met ondertiteling er op wil afspelen (die op de pc wel goed loopt) heb ik problemen met de ondertiteling.
De ondertiteling komt namelijk vaak voordat de spraak begint.. nu heb ik gehoord dat er programma's zijn waarmee dit aan te passen is, maar nu wil ik dus weten welke programma's ;) ik heb al een vaag programma wat: Sub Viewer heet, maar dit programma slaat mijn subtitle niet anders op volgens mij...

wat dus eigelijk de bedoeling is:

Een programma waarmee ik mijn subtitles vertraging kan geven voor divx films.. of een update voor de Revoy 3200 zodat dit probleem ook verholpen is.. ik hoop dat jullie me kunnen helpen

• BN
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-10-2024

BN

Check SubSync eens. Heb zo geen urrel voor je maar moet zo te vinden zijn. Hiermee zet je vrij makkelijk begin en eindpunt vast waardoor je subs weer goed lopen....

"Grandma was slow, but she was old....!!"

• Ganja-Cape
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
hier is een klein tutortje, die gebruik maakt van SubSync.

http://www.sectie.be/faq/...ng/ondertiteling-sync.htm

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:30

DynaMikeY

1976 Kever 1300

-= Wat hier stond klopt voor geen meter: please ignore this post =- }:O |:(

[ Voor 80% gewijzigd door DynaMikeY op 14-07-2003 16:58 ]

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

Verwijderd

Download onderstaande file voor de update voor jouw Revoy 3200.

http://www.revoy.com/medi...oy_DX3200_FW2_6_8_PAL.zip

Hier wordt het ondertitelingprobleem mee opgelost.

Anders kijk je op www.revoy.com onder het kopje support.

Verwijderd

Topicstarter
THXX!! het werkt eindelijk ^_^ het programma SubSync did the trick :P echt heeel erg thx.. want we waren al dagen aan het kutten ^_^
Pagina: 1