shop servey trashen

Pagina: 1
Acties:

• Andre-85
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ik heb een tijdje geleden een shopservey ingevuld over ct-systemen. Ik heb te maken gehad met hun service. Dat wou ik graag aan mijn servey toevoegen. Kan een modje ff mijn servey trashen? Dan maak ik een nieuwe
Mijn nick op de frontpage is dezelfde als op GoT.

Lorem
Whenever we feel the need to comment something, we write a method instead. - Martin Fowler
People who think they know everything really annoy those of us who know we don't - Bjarne Stroustrup

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Post je nieuwe ermaar gewoon in een aparte survey bij. Laat dan even weten dat je het hebt gedaan, dan voegt een FPA ze wel weer voor je samen. :).

• Andre-85
  • Niet online
Wel ik heb m'n nieuwe servey gepost dus wat mij betreft mogen ze samen gevoegd worden. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Andre-85 op 14-07-2003 17:51 . Reden: typo... ]

Lorem
Whenever we feel the need to comment something, we write a method instead. - Martin Fowler
People who think they know everything really annoy those of us who know we don't - Bjarne Stroustrup

Verwijderd

[sorry]

Survey.

[/sorry]

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Best wel ingewikkel, servers en survey :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Andre-85
  • Niet online
hmmm O+ survey dus.... Ok ;)

Lorem

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-01 14:52
* Randal Peelen is een beetje onoplettend bezig hier :(

Ik zag in een ander topic in TFF dat er twee reacties van jou stonden en was me er daarom niet van bewust dat dit draadje ook al liep. Andre-85 heeft hierom dus onterecht een mailtje van mij gehad waarvoor mijn excuses.
De mail is inmiddels beantwoord en de note verwijderd, volgens mij is alles zo alsnog goed gekomen :).

http://twitter.com/randalpeelen

• Andre-85
  • Niet online
Jimmy Pop schreef op 14 July 2003 @ 23:08:
volgens mij is alles zo alsnog goed gekomen :).
Volgens mij ook :P
No hard feelings ;)

Lorem

Pagina: 1