Wat is een goede home cinema set?

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• Berimbau
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-06 15:08
Hoi,

Wie kan mij links verschaffen die een objectief beeld vormen over home cinema systems (DVD spelers met boxen). Ik heb nl net een nieuwe TV (Sony WEGA 82cm) gekocht en wil hier nog een goede (prijs/kwaliteit) DVDspeler met boxen bij hebben.

Bij voorbaat dank

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Ik kan je geen link verschaffen, alleen een ervaring. Panasonic HT-850. Een complete set speakers met subwoofer en een DVDspeler. De DVDspeler speelt me iets te weinig dingen af (bv geen SVCD of CDROM formaat (jpeg, mpegs), maar het setje klinkt goed en de prijs is relatief laag. Voor de niet hobbyist een aardig setje.

• rmels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Het gevaar dat ik aangevallen wordt teveel door te schieten:

Vergeet die losse setjes, en stel iets samen uit niet te dure losse componenten. Ik weet niet welk budget je in je hoofd hebt, maar het scheelt dramatisch veel in de kwaliteit.

rmels

• Berimbau
Oke, ik zal mijn pakket van eisen een beetje aanvullen hahaha.
De speler moet behale DVD's (regiovrij niet noodzakelijk) MP3 en (S)VCD af kunnen spelen en een receiver aan boord hebben. :)

• Berimbau
Mijn budget ligt rond de 1000 euro max.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:05

JvS

Ik heb hem zelf ook

Loop eens een winkel in en ga eens luisteren. De "wat moet ik kopen" topics zonder zelf geluisterd te hebben en vooronderzoek te doen zijn niet de bedoeling. Winkels en verkopers en je eigen oren zijn je beste stappen op dit gebied.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.