Norton Ghost 2003 / DVD recover

Pagina: 1
Acties:

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
Paar dagen geleden een ghost gemaakt van me winxp install, ging allemaal ok, 2 dvd's, 6 cdr0000*.gho files totaal dacht ik.

Gisteren windows weer corrupt dus denk ok, mooi, kan me ghost terugzetten. Niet dus?!

DVD boot ok, start ghost, ziet image file op DVD (als "Ghost cd/dvd image") en gaat na selecten etc aan de gang met het terugzetten van de image. Maar! zodra die de 2de span file cdr00002.gho nodig heeft weet ie niet waar ie moet zoeken, ik kan hem handmatig ook niet selecteren, de ghost/disk browser laat alleen maar 1 file zien ipv de 5 files die op de DVD staan. Kan dus alleen die file selecten wat volgens mij de cdr00001.gho file is. Hij zegt na het toch maar proberen van deze enige optie dat het geen geldige span file is...

Kom er helaas niet uit met info @ google of symantec of hier.

Weet iemand hier meer dan ik? :) Dank!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 17:26

momania

iPhone 30! Bam!

Kan je nog wel in windows komen of niet?
Zo ja, heb je deze optie geprobeerd:
Symantec Ghost could not find the image file on the CD/DVD" when restoring an image ?

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• tex5
helaas niet meer, ghost was namelijk wel begonnen met de eerste cdr00001.gho file maar kon het niet afmaken. Geen windows meer dus. Ben nu maar ff een fresh winxp install aan het installen en kijk of ik daar dan nog wat kan doen met de ghost image.

Heb de pagina bekeken en ik kan dat als windows weer draait idd proberen, khoop dat de interactive manier/solution wel werkt.

• tex5
Na fresh win install ff gekeken naar de ghost files en bleek dat nr2 niet te lezen was, corrupt ofzo. Tja hehe :o

Toch maar verifien en dubbel opslaan, DVD *en* op een andere hd.