RA2 versie 1.003

Pagina: 1
Acties:

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Er is een nieuwe update voor RA2. Ik mag een heel aantal Internet spellen niet meer in omdat die al op de nieuwe versie zitten. Het probleem is dat ik de update niet krijg. Hij vraagt mij niet of ik hem wil downen. Op de site staan ze niet apart :( iemand ook dit probleem

• Super Snackman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-11-2025

Super Snackman

Snekgek

Weet je zeker dat het aan de versie ligt. Aangezien op westwood, en andere sites niet vermeld staat over 1.003.
Ook op de FTP van westwood gaat het niet hoger.

Mischien heeft 1 van de partijen in de rulez.ini gekloot?

Greetz!

Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN

• PWM
  • Niet online
Ik krijg de melding dat ze een nieuwere versie hebben. Een stuk of 20 achter elkaar en toen wekrkte er eindelijk eentje. Ik weet dat ze een add-on hebben met nieuwe mappen maar die is het niet :(

Verwijderd

1.003 is nog niet uit hoor...

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:36

Exterazzo

Qeasy

Volgens mij ook nie!

Audentia

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:24

Bergie

Lekker belangrijk...

Kijk maar ff op www.gamecopyworld.com (sorry 'k weet niet meer hoe je een link moet maken, toch maar weer eens opzoeken) daar staat de laatste patch

Yamaha MT-09

• General_Failure
  • Laatst online: 19:34

General_Failure

Vrolijk Pasen!!!

Ik had eerst versie 1.003 zonder een update te downen, maar toen ik RA op mijn andere computer installeerde en een LAN game wilde beginnen,werkte dat niet omdat ik daar wel versie 1.0 had :'(. Opnieuw geinstalleerd en toen had ik op allebei v1.0. Ik begrijp er niets van, maar op internet heb ik toen ook geen patch gevonden.

Me and my dear friend General Protection-Error will invade your computer with our mighty army of Bugs. We will avoid the Firewall at the Gates of your PC by entering through your Windows.

Pagina: 1