Toon posts:

ActiveSync backuppen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Is het mogelijk om via een eenvoudige weg je PartnerShip data op je pc te backuppen? Je kunt via ActiveSync backuppen, maar dan doe je niet meer dan een backup maken van de PDA zelf.

Wat ik wil doen is hetvolgende. Veel gebruikers krijgen na de zoveel tijd een nieuw roaming profile. Veel settings zijn dan verloren. Ook die partnership met de PDA.
Kan je die backuppen? Zodat je die in het nieuwe profiel kunt restoren??

_/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

Verwijderd

Topicstarter
goh, ik heb een en ander nagevraagd binnen Microsoft. Die hebben dit ook niet gedocumenteerd. Maar dit is toch een issue wat vaker voor moet komen |:(

• Senser
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 15:25
Je ActiveSync settings zitten volgens mij al in je profiel (C:\Document and Settings\ bij 2000/XP). Dus, als je de roaming profiles backupped, maak je een ook een backup van ActiveSync.

Verwijderd

Topicstarter
klopt wat jij zegt en wel hier:
C:\Documents and Settings\inlognaam\Application Data\Microsoft\ActiveSync\Profiles\xxx

xxx is de naam die je aan je PDA gegeven hebt.
Alleen werkt het niet als je alleen die folder naar een nieuw profiel copieerd. Kennelijk zijn er ook nog registry keys. Maar dit zijn er zoveel... ik had gehoopt dat er een tool voor was. Of gewoon een optie die ik over het hoofd gezien heb :?

Verwijderd

Topicstarter
shopje

• Senser
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 15:25
Zonder het ooit getest te hebben, maar probeer de keys onder HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows CE Services\ eens te exporteren.

Het ziet er naar uit dat dit het complete registry deel is van de ActiveSync configuratie. Wel eerst uitgebreid testen natuurlijk. ;)

Verwijderd

?

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
regedt32 gebruiken om het register te openen.. :z

dan exporteren naar een file, en vervolgens (na de restore) weer terugzetten..

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
sorry die had ik getest, niet vermeld, maar die heb ik al getest. De partnerships worden niet auto opgezet daarmee..
Pagina: 1