Toon posts:

Final Fantasy

Pagina: 1
Acties:
  • 89 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Omdat mn vorige topic gesloten is omdat het meer op een "Hoe kom ik illegaal aan Final Fantasy VII?" topic begon te lijken wilde ik het nog is proberen omdat ik nog steeds niets gevonden heb.

De vraag was hoe ik legaal (!) aan Final Fantasy VII voor de pc kan komen. Ik heb overal gezocht en daar waar het wel te vinden is kan het niet meer worden geleverd.

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:20
Waar heb je al gezicht?

Misschien Bart Smit nog ergens, of FRS, Dixons, of andere winkel.
Google?

Verwijderd

Topicstarter
Sites waar ik (of anderen) al gekeken heb(ben) zijn:
www.vergelijk.nl
www.kelkoo.nl
www.finalfantasygoodies.nl
http://search.ebay.nl/sea...dSort&query=final+fantasy
Amazon.com (ook britse)
op www.google.nl heb ik gezocht en vele links gevonden maar die zijn allemaal verouderd of ik kan er wel iets vinden maar niets bestellen.
Bij de Bart Smit, Free Record Shop, Dixons en Dynabyte istie niet meer verkrijgbaar voor zover ik weet tenminste.
www.dvdboxoffice.com heb ik ook al gekeken en zelfs besteld maar na bijna een jaar wachten heb ik m nog steeds niet binnen.

Dat was het wel zo ongeveer geloof ik.

Op de britse Amazon.com en bij Ebay wordt hij wel aangeboden maar ik heb geen geld eigenlijk om er 70 euro voor te betalen...

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:20
www.marktplaats.nl ook niets?
www.ricardo.nl?

Weet het anders ook niet. Sorry.

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:32
edit:

Domme reply

Waarom vraag je het niet ergens op een marktplaats voor een 2e hands :?

[ Voor 78% gewijzigd door NoReseth op 14-07-2003 14:49 ]

Verwijderd

Op www.ebay.co.uk staat hij regelmatig te koop.

Verwijderd

Topicstarter
Op www.ricardo.nl heb ik niet gevonden en op www.marktplaats.nl heb ik wel iets gevonden, maar weet niet zeker of dat kan. Ik heb nu een mailtje gestuurd en hopelijk stuurtie der eentje terug...

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19:20
Ik heb precies met hetzelfde gezeten.Heb uiteindelijk een PSX versie weten te kopen. Valt prima te emuleren. Geen id of dit voor jou ook een optie is...

iRacing Profiel

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb natuurlijk het liefst een PC versie en zal daar voorlopig naar blijven zoeken, maar als het echt nergens te vinden is koop ik misschien wel een PSX versie...

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:32
Ik heb zelf even na zitten denken, heb zelf de PC en de PSX versie [orgineel].

Dus ik wil de pc versie wel weg doen, contact me maar op mn mail-adres :)

[ Voor 6% gewijzigd door NoReseth op 15-07-2003 13:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
Heel erg bedankt dat je het aan bied. Maar ik krijg geen reactie als ik je een email stuur... Ik hoop dat je dit leest en dat je me een mailtje terug zou willen sturen...

Verwijderd

ik heb hem voor de PC , maar het draait niet op win2000 helaas. Ik heb weinig zin om 98 nog te installeren daarvoor.

• Da Union
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-11-2023
ik had m legaal bij de bieb weg,
als je hem wil kopen moet dat niet zo moeilijk zijn, ik heb m vaak zien liggen, ff8 is een ander verhaal.

edit:

mm dis vaag, ff7 wordt bijna niet meer genoemd bij eidos en ff8 ineens wel, terwijl het een tijdje geleden andersom was.

[ Voor 35% gewijzigd door Da Union op 21-07-2003 15:49 ]

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 16:25
Da Union schreef op 21 juli 2003 @ 15:46:
ik had m legaal bij de bieb weg,
als je hem wil kopen moet dat niet zo moeilijk zijn, ik heb m vaak zien liggen, ff8 is een ander verhaal.

edit:

mm dis vaag, ff7 wordt bijna niet meer genoemd bij eidos en ff8 ineens wel, terwijl het een tijdje geleden andersom was.
Beetje raar want Final Fantasy 7 is een van de meest zeldzame titels voor de pc :)

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:59

inXs

known as inXs

BlackMage schreef op 21 juli 2003 @ 16:03:
[...]

Beetje raar want Final Fantasy 7 is een van de meest zeldzame titels voor de pc :)
3x raden wie hem heeft 8)

superB

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

* EquiNox too, alleen niet legaal :(

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Het gaat nu wel heel erg off-topic.
Mr.Woutje: er zijn inmiddels al een aantal (goede) ideeën geopperd, als het echt niet lukt zet je een gevraagd advertentie op één van de bekendere veilings sites ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.