[Outlook XP] Afspraken verschoven, vreemde tijden mail

Pagina: 1
Acties:

• Tinto
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10-2024
Op een NT domein met roaming profiles heb ik een van de workstations vervangen door een notebook met docking station. Het oude workstation draaide Windows 2000 en Office 97.

Nu ik met de notebook (Win XP en Office XP) inlog op het NT domein en Outlook synchroniseer met de mailserver (Exchange 5.5), blijkt er iets raars aan de hand: mail die vanochtend is verstuurd komt binnen als 'verzonden op .. juli' (dag/2 dagen eerder). Waar kan dit aan liggen?

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'

• Edho
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 18:18

Edho

Heeft Canon A570IS

De oorzaak van die datum verandering kan ik niets van zeggen. Ik weet echter wel dat roaming profiles nog al eens problemen geven. Ik zou eens proberen om het profiel van de betreffende gebruiker te renamen en het systeem een nieuwe te latenmaken. Kijk dan een s or het probleem nog voorkomt. Je kunt altijd het oude profiel weer terug-renamen om de oude situatie te herstellen, of om eventueel favoriten en zo eruit te halen.

Edho

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Voor de hand liggende vraag: staan datum en tijd goed op de clients en de server(s)?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)