[WORD] Hyperlink remove

Pagina: 1
Acties:

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

Topicstarter
Vorige week begonnen met het schrijven van een word document, tussentijds een en ander overlegd en even gestest met het hyperlinken. Nu heb ik vorige week een aantal hyperlinks aangemaakt naar een bepaalde header binnen het document.

Nu is het document veranderd, groter geworden, onderdelen er tussen gezet, nu heb ik de hyperlinks verwijderd en wilde ik weer nieuwe maken.

Ik selecteer dus wat tekst bovenaan het document en leg een hyperlink naar precies dezelfde header, nu linkt hij naar de plaats waar vroeger (vorige week) de header zich bevondt, maar dat is nu een paar pagina's naar onder.

Weet iemand hoe ik alle verwijzingen in het document kan verwijderen om de hyperlinks toch goed te krijgen?

(remove hyperlink heb ik natuurlijk al gedaan)

E-Developing

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Kijk eens bij:

INSERT | BOOKMARKS ....

Vink wel hidden bookmarks aan.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Batsies

Batsies

E-Developing

Topicstarter
Ja, dit is ook mogelijk, maar wat het probleem is ik deed gewoon rechtermuisknop en dan hyperlink, maar bookmarks werkt ook, bedankt!

E-Developing

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Nee, ik bedoel:

als je een hyperlink toevoegt, dan wordt het automagisch een 'hidden' bookmark. Verwijder hier de oude verwijzingen naar je oude bookmarks.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Batsies

Batsies

E-Developing

Topicstarter
Dat heb ik eveneens gedaan, ik heb alle verwijzingen verwijdert, maar er blijven een paar staan die ik niet kan verwijderen , ik selecteer ze en delete licht niet op., dus ik heb nog steeds 4 bookmarks, die ik niet kan deleten, dus ik ga maar met bookmarks werken

E-Developing