scheve moderatie MSN update

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Het gaat om het artikel
meuk: MSN Messenger 6.0.0503?
In de meukpost geeft robin vreuls aan dat MSN vooral wordt gebruikt door de zogenoemde Breezah-cultuur. Dit is blijkbaar een zeer gewaagde uitspraak, vooral als je bekijkt dat Tweakers het drinken van Breezers associëren met TMF, disco en schaarsgeklede meiden. Dit staat hier echter niet ter discussie, maar wel de onjuiste scores van de reacties. Zo staan er +3 en +4 replies in de thread die een stuk lager horen te staan. robin vreuls heeft zelf al geprobeerd om die reactie's lager te krijgen, maar dit lukt me niet. Hier is modpower bij nodig en heel misschien zelfs de PowerMod. De reacties die dan een PM nodig hebben moeten helaas door een andere KrachtModerator uitgevoerd worden dan robin vreuls.

[ Voor 85% gewijzigd door Teckna op 14-07-2003 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
-1 Dubbelpost! :@

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
ik was eerder jimmy :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Tja, Breezah-cultuur is dus net zo'n trollwoord als M$. Ik ben blij dat nieuwsposters nu eindelijk voor Flipz de mogelijkheid open zetten door geaccepteerde trollwoorden ook te bezigen.

Ik bedoel, als een scheldwoord de dikke VanDale haalt, dan heb ik zoiets "dan mag het", dus als een nieuwsposter een troll bezigt, dan mag het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
De 'nieuwsposter' trollt absoluut niet.
Hij zegt dat die groep onder die noemder bekend staat... Als ik zeg "ken jij JimmyPop? Die nozem die ook wel bekend staat als 'klootzak'?" dan troll ik toch ook niet? Dan meld ik even dat die persoon zo ook wel genoemd wordt.

Dat het er niet zo ter zake doet hoe die 'cultuur' ook wel genoemd wordt en dat het eigenlijk los staat van het feit dat er een update is kan ik allemaal begrijpen, maar trollen is het niet.

Ohja, nu we het toch over de nieuwspost zelf hebben en Robin hier waarschijnlijk meeleest:
MSN Messenger gebruikers kunnen zich verheugen op versie 6.0.0503 van de gelijknamige instant messenger.
Gelijknamig aan de gebruikers dus? Dan is dus elk denkbare programma gelijknamig aan diens gebruikers... hmhm.
want MSN Messenger wordt geleverd bij Windows XP
Neen, Windows Messenger wordt geleverd bij Windows XP, niet MSN Messenger ;).

[ Voor 36% gewijzigd door Randal Peelen op 14-07-2003 14:02 ]

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

MS, die in het Linux-kamp ook wel bekend staat als M$....

Tja, :)

Mijn punt: "boejuh"

[ Voor 15% gewijzigd door Delerium op 14-07-2003 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Jimmy Pop schreef op 14 July 2003 @ 13:59:
Gelijknamig aan de gebruikers dus? Dan is dus elk denkbare programma gelijknamig aan diens gebruikers... hmhm.
Je vergeet MSN Messenger ervoor te plakken. Het onderwerp is niet gebruikers maar MSN Messenger gebruikers, dus het is correct wat ik typ :).
Neen, Windows Messenger wordt geleverd bij Windows XP, niet MSN Messenger ;).
Verschil tussen beiden is volgens mij praktisch nul, maar gelijk heb je :).
Pagina: 1