Is het mogelijk om een externe harde schijf zowel aan een Win98 als aan een Mac te hangen? Het lukt me niet. 't Is nu een PC schijf: Mac wil 'm niet mounten, ook niet met Dos Mounter SE. Als ik er een Mac schijf van maak (op zich geen probleem), dan weet ik zeker dat Win98 'm niet wil zien. Bestaan er goede up to date proggies voor om dat wel voor elkaar te krijgen? Ik moet regelmatig grote bestanden tussen een PC en Mac verhuizen en dit zou voor mij de handigste methode zijn (ja, handiger dan cd's branden en zo: ik weet wat er allemaal mogelijk is, maar ik wil gewoon weten of dit nu wel of niet kan).
Verwijderd
Hoe heb je dat diskje gefdisked ???
In FAT, FAT32, .....
Om dit plaatje zowel draaiende te krijgen onder MAC en PC kun je best je schijf partitioneren als FAT/FAT16 (maw partities van 2GB zonder ondersteuning grote hardeschijven).
Als je dan dit boelje formateerd onder DOS dan zal dit wel draaien
In FAT, FAT32, .....
Om dit plaatje zowel draaiende te krijgen onder MAC en PC kun je best je schijf partitioneren als FAT/FAT16 (maw partities van 2GB zonder ondersteuning grote hardeschijven).
Als je dan dit boelje formateerd onder DOS dan zal dit wel draaien
Heb ik ook al een geprobeerd.
Lukt wel maar handig is anders ik zou toch een jazz disc of zoiets adviseren.
Volgens mij heb je toch een conversie nodig in de vorm van een driver of een protocol.
Waarom niet een mini lan config met appletalk?
suc6
EG
Lukt wel maar handig is anders ik zou toch een jazz disc of zoiets adviseren.
Volgens mij heb je toch een conversie nodig in de vorm van een driver of een protocol.
Waarom niet een mini lan config met appletalk?
suc6
EG