hey, ik heb een gf4 ti 4200 en ik kan mijn gamma nergens aanpassen terwijl ik wel de nieuwste drivers heb. Ook als zet ik all kleuren opties op zijn laagst er verandert geen bonk. Wat moet ik doen ?
Beeldscherm --> Instellingen--> Geavanceerd--> GeForce 4 Ti 4200 Tab--> Kleurcorrecties--> Gamma
Als deze optie niet aanwezig is zou ik eens proberen je drivers opnieuw te installeren
Als deze optie niet aanwezig is zou ik eens proberen je drivers opnieuw te installeren
...whatever was distasteful or unpleasant or uncomfortable or painful - music could always soothe that.
All you have to do is reach out to beauty.
Quincy Jones
Geeftie dan een foutmelding of dergelijke
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
nee als je bv alles op zijn hoogst zet dan verandert er helemaal nix en een maat heeft een gf 4 mx 440 en daar is het precies hetzelfde, als je bv alles op zijn hoogst zet dan verandert er helemaal nix.
heb je tft op dvi aangesloten toevallig? want daarvan dacht ik dat je kleurcorrectie dan niet werkt.
nah,ik heb een gewoon beeldscherm een oude philips 107 B 17" dus weet iemand oplossing
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2003 14:55 ]
Verwijderd
Driver uninstallen, detonator destroyer eroverheen, veilige modus rebooten en kaart verwijderen uit hardwareprofiel (configuratie -> systeem -> hardware -> apparaatbeheer).
Daarna pas rebooten om de kaart te installeren en gelijk kijken of er conflicten optreden, kijk gelijk in je logfiles.
Daarna pas rebooten om de kaart te installeren en gelijk kijken of er conflicten optreden, kijk gelijk in je logfiles.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2003 20:49 ]
Pagina: 1