Toon posts:

[Outlook] 'vreemde' PST file openen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een tijdje in Italie gezeten voor mijn werk en daar maakte ik gebruik van Outlook 2000. Al mijn mail en dergelijke heb ik opgeslagen in een pst file. Maar dat was onder een andere inlognaam. Nu heb ik dat bestandje op CD gezet en wilde ik het op mijn laptop zetten en importeren in Outlook en dan zegt die dat ik de rechten niet heb.

Ik weet niet op dit draadje nou gelijk gesloten wordt, maar ik wil niet hacken of zo iets dergelijks alleen maar dat bestandje openen in Outlook. Ik wil de inhoud dus bekijken. Hacken vind ik niet boeiend, dat doen anderen maar

Zou iemand mij misschien op weg kunnen helpen want ik heb het eigenlijk wel nodig :)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je weet ook zeker dat die file niet read-only is? ;)

[ Voor 3% gewijzigd door BtM909 op 14-07-2003 11:35 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Allard
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-09 09:44
Outlook leest geen PST bestanden vanaf een readonly medium. Probeer eens om het bestand naar je harde schijf te kopiëren en de readony bit uit te zetten.

Hopelijk wordt dit nog eens verholpen in een volgende Outlook!

I think all rightthinking people in this country are sick and tired of being told that ordinary, decent people are fed up in this country with being sick and tired.

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:59
Kopieeren naar je HD en read only weghalen, je kan PST's niet openen vanaf CD.

Verwijderd

Topicstarter
OK bedankt het werkt en weer wat geleerd.....

_/-\o_