Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton
Euhhh... dit is een forumthe_RJ schreef op 14 July 2003 @ 11:15:
Deze map wordt idd aangemaakt bij installatie van Windows 2000 Pro, Dus je kan Win2k effe opnieuw installeren, of mij mailen naar the_RJ01@hotmail.com, ben vanavond wel weer thuis van werk (neem ik aan...), dan kan ik je er wellicht ook wel verder mee helpen (heb zelf namelijk ook Win2k pro)
Straks is er een andere gebruiker die ook deze vraag heeft. Wanneer hij/zij dan dit topic vindt dan zou het toch prettig zijn dat er tips en oplossingen in dit topic staan
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Jah begrijp ik (en dat doe ik ook altijd hoorXceeD schreef op 14 July 2003 @ 11:18:
[...]
Euhhh... dit is een forum
Straks is er een andere gebruiker die ook deze vraag heeft. Wanneer hij/zij dan dit topic vindt dan zou het toch prettig zijn dat er tips en oplossingen in dit topic staan
System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton
Verwijderd
Met standaard installatie instellingen van een SP2 installthe_RJ schreef op 14 July 2003 @ 11:15:
Deze map wordt idd aangemaakt bij installatie van Windows 2000 Pro
Ik heb hier 2 Windows 2k pro bakjes, beiden hebben geen USER32 folder.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Verwijderd schreef op 14 July 2003 @ 11:20:
[...]
Met standaard installatie instellingen van een SP2 install
Ik heb hier 2 Windows 2k pro bakjes, beiden hebben geen USER32 folder.
verspreid zich met:
KaZaA Speedup 3.6.exe
owow... Ik wil nu naar huis en kijken... Ik vrees (ondanks KaZaA Lite...), mocht het zo zijn, dan zit ik er hier overal helemaal naast... srry...
Edit:
Ownee w8 effe, 28-02-03 ow toen zat het er al op
[ Voor 8% gewijzigd door the_RJ op 14-07-2003 11:26 ]
Verwijderd
Schijnt een van de vele geneugten van Kazaa te zijn
Programmer: red-eyed, mumbling mammal capable of conversing with inanimate objects.
Weet iemand of de USER32 map wel in SP3 hoort?
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Neen, gewoon van je comp afknikkeren dusThe_Eagle schreef op 14 July 2003 @ 11:39:
Weet iemand of de USER32 map wel in SP3 hoort?
DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL == DRIVER_IRQL_IS_SUPERIOR :)
Verwijderd
\User32\
hoort onder geen enkele Windows thuis, alleen user32.dll als bestand.
http://www.google.nl/search?q=%5CUSER32%5C
Dan gaat ie vanavond als ik thuis kom wieberen
Edit:
woohoo 100ste post
[ Voor 19% gewijzigd door the_RJ op 15-07-2003 08:22 ]