[W2K] Wat hoort er in c:\WINNT\USER32\ dir?

Pagina: 1
Acties:

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:46

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Topicstarter
Lieden

Gisteren een up2date NIS 2003 even een full system scan uit laten voeren. Resultaten: Aantal besmette .exe files gevonden in mijn WINNT\USER32 map. Ik wist niet eens dat ik die exe's had; heb er verder ook nooit iets mee gedaan, en .exe's zijn keurig door NIS / NAV weggehaald. Nu is alleen die hele map leeg. Ik vraag me dan ook af of hier uberhaupt iets in hoort te staan, en of die map niet door een SFX is aangemaakt die ik een keer in mijn onwetendheid heb uitgevoerd :P

Weet iemand wat er bij w2k prof ws in die map hoort te staan, of dat die map gewoon niet eens hoort te bestaan en hij door die SFX is aangemaakt? Kon er op de search nl niks over vinden.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Die map zit niet in een standaard Windows 2000 prof. SP2 installatie.

• the_RJ
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-12-2025

the_RJ

Banana Hammock!

Deze map wordt idd aangemaakt bij installatie van Windows 2000 Pro, Dus je kan Win2k effe opnieuw installeren, of mij mailen naar the_RJ01@hotmail.com, ben vanavond wel weer thuis van werk (neem ik aan...), dan kan ik je er wellicht ook wel verder mee helpen (heb zelf namelijk ook Win2k pro ;) )

System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

the_RJ schreef op 14 July 2003 @ 11:15:
Deze map wordt idd aangemaakt bij installatie van Windows 2000 Pro, Dus je kan Win2k effe opnieuw installeren, of mij mailen naar the_RJ01@hotmail.com, ben vanavond wel weer thuis van werk (neem ik aan...), dan kan ik je er wellicht ook wel verder mee helpen (heb zelf namelijk ook Win2k pro ;) )
Euhhh... dit is een forum ;)

Straks is er een andere gebruiker die ook deze vraag heeft. Wanneer hij/zij dan dit topic vindt dan zou het toch prettig zijn dat er tips en oplossingen in dit topic staan :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• the_RJ

the_RJ

Banana Hammock!

XceeD schreef op 14 July 2003 @ 11:18:
[...]
Euhhh... dit is een forum ;)

Straks is er een andere gebruiker die ook deze vraag heeft. Wanneer hij/zij dan dit topic vindt dan zou het toch prettig zijn dat er tips en oplossingen in dit topic staan :)
Jah begrijp ik (en dat doe ik ook altijd hoor :) ), maar toen ik zelfde probleem had, heb ik gewoon bestanden overgezet en deed het et weer, dus dat kan ik ook voor hem doen. En die bestanden kan ik niet over het forum versturen ;)

System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton

Verwijderd

the_RJ schreef op 14 July 2003 @ 11:15:
Deze map wordt idd aangemaakt bij installatie van Windows 2000 Pro
Met standaard installatie instellingen van een SP2 install :?
Ik heb hier 2 Windows 2k pro bakjes, beiden hebben geen USER32 folder.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• the_RJ

the_RJ

Banana Hammock!

Verwijderd schreef op 14 July 2003 @ 11:20:
[...]

Met standaard installatie instellingen van een SP2 install :?
Ik heb hier 2 Windows 2k pro bakjes, beiden hebben geen USER32 folder.
:O mijne thuis wel :S (maar dat is uit mijn hoofd (kan het dus wel fout hebben), dus als ik het fout heb: srry! :)

• the_RJ

the_RJ

Banana Hammock!

verspreid zich met:

KaZaA Speedup 3.6.exe

owow... Ik wil nu naar huis en kijken... Ik vrees (ondanks KaZaA Lite...), mocht het zo zijn, dan zit ik er hier overal helemaal naast... srry...

Edit:
Ownee w8 effe, 28-02-03 ow toen zat het er al op :)

[ Voor 8% gewijzigd door the_RJ op 14-07-2003 11:26 ]

Verwijderd

Een googletje op "USER32 folder" geeft eigenlijk alleen maar mensen die waarschuwen voor trojans e.d.
Schijnt een van de vele geneugten van Kazaa te zijn :P

• Dawai
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:52

Dawai

HERiTAGE CHESS CREW

Standaard is er geen USER32 dir in Windows 2000, niet verwarren met SYSTEM32.

Programmer: red-eyed, mumbling mammal capable of conversing with inanimate objects.

• the_RJ

the_RJ

Banana Hammock!

Ok die gaat vanaf de comp uit :P. Srry mensen...

• The Eagle

The Eagle

Topicstarter
Even weer wat van me laten horen. Thanx voor de replies. Alleen gebruik ik w2k SP3...had ik wel ff mogen vermelden. Maar mijn vermoeden blijkt dus redelijk waar te zijn als ik jullie zo hoor: soort van vermomming voor dingen die eigenlijk in de WINNT-map niet thuishoren.
Weet iemand of de USER32 map wel in SP3 hoort?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Delta2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-05 11:40
The_Eagle schreef op 14 July 2003 @ 11:39:
Weet iemand of de USER32 map wel in SP3 hoort?
Neen, gewoon van je comp afknikkeren dus ;)

DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL == DRIVER_IRQL_IS_SUPERIOR :)

Verwijderd

de folder
\User32\
hoort onder geen enkele Windows thuis, alleen user32.dll als bestand.

http://www.google.nl/search?q=%5CUSER32%5C

• The Eagle

The Eagle

Topicstarter
Delta2 schreef op 14 July 2003 @ 11:44:
[...]

Neen, gewoon van je comp afknikkeren dus ;)
Dan gaat ie vanavond als ik thuis kom wieberen :9

• the_RJ

the_RJ

Banana Hammock!

pfff, srry zat er helemaal naast, misschien dat ik die map vroeger wel had, maar gelukkig nu niet (uiteraard eens in de zoveel tijd re-install)

Edit:
woohoo 100ste post :P (sinds ik er weer ben dan :) )

[ Voor 19% gewijzigd door the_RJ op 15-07-2003 08:22 ]

Pagina: 1