[Wacom ] prijs tweedehands Intuos

Pagina: 1
Acties:

• klokop
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-06 14:59

klokop

swiekie swoeng

Topicstarter
Ik leen momenteel een Wacom Intuos (niet een Intuos2) van m'n werk, die stond namelijk werkloos in een hoekje te verstoffen; het ding bevalt erg goed. Nou stop ik binnenkort met werken daaro, en zou ik 'em weer moeten inleveren. :'( Nou wil ik m'n werkgever overhalen mij die Intuos tegen een zacht prijsje van de hand te doen, want het is me wat te prijzig om zelf zo'n appraat te kopen.

Nou wil ik dus weten wat 'ie ooit heeft gekost, zodat ik m'n werk een mooi bod kan doen. Ik kan op Inet alleen nergens vinden wat zo'n ding ooit koste; laat staan de iemand er een op Inet tweedehands aanbiedt (zodat ik een vergelijkings prijs kan zien)

Het is een Intuos, een lichtblauwe, met alleen een pennetje, dus niet met een muis en dergelijke. Ik zou een foto kunnen posten, alleen zit ik op me werk, zonder camera, en zonder tekentablet.

"Passing silhouettes of strange illuminated mannequins"

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ehm...Lichtblauw zeg je? Zal wel een Graphire 1e serie geweest zijn, aangezien de Intuos alleen maar in Licht en DonkerGrijs uitgebracht is.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

schop naar OH

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:58
De intuos(2) is ook wel in blauw uitgebracht, en voor de prijzen van nieuwe tablets kun je hier kijken http://www.wacomshop.nl/index.php
Je kan er imho wel vanuit gaan dat de prijzen destijds van de intuos1 tabletten ongeveer vergelijkbaar waren met de intuos2 tabletten nu.

Edit: in de pricewatch staan ook nog wel prijzen voor de intuos 1 tablets: http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/58

En het is handig als je even het formaat van het tablet erbij vermeldt (of model no. -> zie achterkant van tablet) dan weet je ook wat ie nieuw gekost heeft en wat jij er evt. voor kunt geven.

[ Voor 33% gewijzigd door Emcee op 14-07-2003 11:50 ]

• klokop

klokop

swiekie swoeng

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.grandtech.com.tw/dataimages/intuos2.jpg
De blauw-grijze.
Intuos A5
Type nr.: GD-0608-U

De Intuos meldingen die in de pricewatch staan gaan allemaal naar sites die alleen maar de Intuos 2 aanbieden.

• Emcee
De intuos2 is gewoon de vervanger/opvolger van de intuos1(intuos 1 zal ook nergens meer nieuw te kopen zijn), als nieuwprijs van intuos a5 (1) kun je gewoon de prijs in de pricewatch aanhouden denk ik, vergelijking:
wacom intuos a5: laagste prijs 390 euro
wacom intuos2 a5: laagste prijs 387 euro

De intuos1 is dus gewoon een ''verouderd'' model, zou hiermee zeker rekening houden met wat je ervoor geeft, samen met het feit dat ze dat ding op het bedrijf toch niet echt gebruikt wordt kan je het ding misschien voor weinig meekrijgen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Emcee op 14-07-2003 15:30 ]

• klokop

klokop

swiekie swoeng

Topicstarter
Ik wou een tientje vragen :P

• Emcee
feeling lucky? :D

• klokop

klokop

swiekie swoeng

Topicstarter
Ik wil em eigelijk gewoon zonder iets te zeggen houden... dat nieman meer weet dat ik em heb.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

klokop schreef op 15 July 2003 @ 18:22:
Ik wil em eigelijk gewoon zonder iets te zeggen houden... dat nieman meer weet dat ik em heb.
zoiets flik je niet bij je werkgever. Zeker niet als je NET weggaat en in de branche wilt blijven.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• klokop

klokop

swiekie swoeng

Topicstarter
Ik ga niet vrijwillig weg... dat zegt misschien wat over mijn motivatie...

Pagina: 1