Ik leen momenteel een Wacom Intuos (niet een Intuos2) van m'n werk, die stond namelijk werkloos in een hoekje te verstoffen; het ding bevalt erg goed. Nou stop ik binnenkort met werken daaro, en zou ik 'em weer moeten inleveren.
Nou wil ik m'n werkgever overhalen mij die Intuos tegen een zacht prijsje van de hand te doen, want het is me wat te prijzig om zelf zo'n appraat te kopen.
Nou wil ik dus weten wat 'ie ooit heeft gekost, zodat ik m'n werk een mooi bod kan doen. Ik kan op Inet alleen nergens vinden wat zo'n ding ooit koste; laat staan de iemand er een op Inet tweedehands aanbiedt (zodat ik een vergelijkings prijs kan zien)
Het is een Intuos, een lichtblauwe, met alleen een pennetje, dus niet met een muis en dergelijke. Ik zou een foto kunnen posten, alleen zit ik op me werk, zonder camera, en zonder tekentablet.
Nou wil ik dus weten wat 'ie ooit heeft gekost, zodat ik m'n werk een mooi bod kan doen. Ik kan op Inet alleen nergens vinden wat zo'n ding ooit koste; laat staan de iemand er een op Inet tweedehands aanbiedt (zodat ik een vergelijkings prijs kan zien)
Het is een Intuos, een lichtblauwe, met alleen een pennetje, dus niet met een muis en dergelijke. Ik zou een foto kunnen posten, alleen zit ik op me werk, zonder camera, en zonder tekentablet.
"Passing silhouettes of strange illuminated mannequins"