Ik heb dus een 2k domein opgezet en de server heeft bij het maken van de useraccounts automatisch de profile directories ingevuld volgens het schema F:\UserProfies\%username%.
Er zijn nu dus in die map 4 mappen met de namen van de users verschenen.
Hoewel ik administrator ben krijg ik, als ik die mappen probeer te openen, de meldingn "Toegang geweigerd". Dit hoort niet te gebeuren, alles is "volgens het boekje" geinstalleerd.
Nu ben ik in m'n uitgebreide zoekactie tegengekomen dat het zou kunnen liggen aan group policies, maar het is een probleem wat mijns inziens al optreed voordat er OU's en group policies met users gemaakt worden.
Het is de meest basis installatie van Windows 2k server met een AD en wat users die profiles moeten hebben en die gebackupped moeten kunnen worden. Zelfs Nero krijgt een Toegang Geweigerd door op het moment dat ik dáármee de map naar een DVD+R layout open.
Systeem: P4C 2,8GHz, Gigabyte i875p bord, 512MB Mem, GF4MX, 80GB Maxtor.
Met als primaire taak het centraal houden van alle user files voor backuppen.
Als er nog meer info nodig is hoor ik het wel he XceeD
Er zijn nu dus in die map 4 mappen met de namen van de users verschenen.
Hoewel ik administrator ben krijg ik, als ik die mappen probeer te openen, de meldingn "Toegang geweigerd". Dit hoort niet te gebeuren, alles is "volgens het boekje" geinstalleerd.
Nu ben ik in m'n uitgebreide zoekactie tegengekomen dat het zou kunnen liggen aan group policies, maar het is een probleem wat mijns inziens al optreed voordat er OU's en group policies met users gemaakt worden.
Het is de meest basis installatie van Windows 2k server met een AD en wat users die profiles moeten hebben en die gebackupped moeten kunnen worden. Zelfs Nero krijgt een Toegang Geweigerd door op het moment dat ik dáármee de map naar een DVD+R layout open.
Systeem: P4C 2,8GHz, Gigabyte i875p bord, 512MB Mem, GF4MX, 80GB Maxtor.
Met als primaire taak het centraal houden van alle user files voor backuppen.
Als er nog meer info nodig is hoor ik het wel he XceeD