Winrar pakt alles uit maar os ziet geen files

Pagina: 1
Acties:
  • 292 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• pvr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-08 11:06
Ik heb 42 files van 50MB en als ik die uitpak dan zie ik wel de mappen, maar niet de files in Windows :?
En als ik de files met winrar wil bekijken zie ik ze wel 8)7
Maar ik wil de mappen en de files op me HD zetten :)
Gebruik Windows XP Pro en Winrar 3.20

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Misschien zijn die bestanden als kenmerk 'verborgen'? Zet je mapoptie's eens op 'alle bestanden weergeven'

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:07

The Eagle

I wear my sunglasses at night

In Verkenner staat "verborgen mappen/bestanden weergeven" niet aan? Daar al naar gekeken?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-09 12:18

star-saber

Ryzen

of bestanden zijn corrupt en pakt ie ze daarom niet uit

• pvr
XceeD schreef op 14 July 2003 @ 09:47:
Misschien zijn die bestanden als kenmerk 'verborgen'? Zet je mapoptie's eens op 'alle bestanden weergeven'
dat staat mijn mij altijd al aan :) snap er geen bal van 8)7
Zijn niet corrupt, want ik zie de bestanden wel in winrar.

[ Voor 16% gewijzigd door pvr op 14-07-2003 09:58 ]

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-09 12:18

star-saber

Ryzen

bestanden zien in winrar zegt nog niks of ze goed zijn
doe eens de optie test in winrar

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:24

we_are_borg

You will Comply

Doe eens bij een file die eindigt op .rar of als die niet bestaat .001 rechtermuis knop en kiezen voor extract here. Geef winrar dan tijdens het uitpakken een fout, als het ja is opnieuw de files downloaden waar hij die fout op geeft, als het antwoord nee is druk dan is F5 in bij de map waar je naar toe uitpakt.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• pvr
Alles geprobeerd , maar kom er niet uit :(
Toch noch bedankt :)

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 22:24

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Als je de bestanden nog een keertje uitpakt, zegt WinRar dan dat ze al bestaan?
Als hij dat vraagt weet je zeker dat ze er moeten staa.

This footer is intentionally left blank

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wat voor files zijn het eigenlijk? (althans wat voor bestands-extensies)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Als je de bestanden in een bepaald mapje uitpakt. Selecteer daarna dat mapje eens en vraag de eigenschappen op. Kijk hoe groot het is. Als het mapje leeg is, probeer eens een ander rar bestandje uit te pakken. Mocht je hierbij hetzelfde probleem hebben, dan denk ik dat het aan je winrar ligt.

Ligt je virusscanner misschien niet dwars? Misschien ziet hij wel allemaal virussen die hij meteen automatisch verwijderd zonder het je te melden...

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Verwijderd

Als er een probleem ontstaat tijdens uitpakken worden de tijdelijk uitgepakte bestanden ook verwijderd. goed opletten óf het uitpakken wel goed gaat, dan kun je gelijk zien wáár hij het neerzet.

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik heb hier precies hetzelfde probleem met dezelfde files, 42 x 50mb vol met pics.
we hebben op vier pc's hetzelfde probleem (allemaal win XP) weet iemand al een oplossing?........

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Tesla Model Y Juniper RWD

• BlueInk
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-02 15:58
Speedfight schreef op 03 August 2003 @ 18:39:
Ik heb hier precies hetzelfde probleem met dezelfde files, 42 x 50mb vol met pics.
we hebben op vier pc's hetzelfde probleem (allemaal win XP) weet iemand al een oplossing?........
Heb je al gekeken wat er eventueel in het foutenlogboek staat? Ctrl L
of Opties => Logboek weergeven.

Komt er bij het uitpakken een voortgangsbalk op het scherm?
Welke melding krijg je als je de optie "Test" gebruikt?

Verwijderd

Ha... dit probleem heb ik ook gehad...

Leuke foto's trouwens ;-)

Wat ik heb gedaan is een dos versie van rar gedownload. Daarna met de command prompt de files uitgepakt met als extra optie dat ie de volledige paden mee moet nemen. Dit werkte bij mij...

Is ie trouwens wel ff mee bezig... veeeeel bestanden.

gr.

• Nulnulnix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-06 13:04

Nulnulnix

BOFH

Hmmm, probeer het eens met de TotalCommander :)

We have just one world, but we live in different ones...

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Het is bij mij gelukt, en nee niet met totalcommander. Ik heb alles uitgepakt (dan neemt het wel ruimte in maar zie je de bestanden niet) toen Nero geopend hij kan ze namelijk wel zien.... toen een iso ervan gemaakt van 2GB en toen weer geopend met isobuster en alles weer uitgepakt, en toen was alles zichtbaar. Wel een dikke omweg maarja, gewoon wat dingen proberen en je komt er toch nog.

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Tesla Model Y Juniper RWD

• lacobo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 16:10

lacobo

Tyros2 fan

Bedoel je met uitpakken Extracten? Als je normaal uitpakt gaat 't eerst naar een temp directory en daarna wordt 't spulletje gemoved naar de gewenste map. Hier zou ik me voor kunnen stellen dat er iets mis gaat. Met Extract gaat 't rechtstreeks naar een map (per default de rarnaam.part01).

LACOBO's Tyros2 site: http://www.lacobo.com

Pagina: 1