Toon posts:

vraagje usermerge

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nu heb ik toch even een vraag over de usermerge.

Ik heb nu alles al gekoppeld: Het is gelukt!

En als ik dan nu ga kijken naar de prognose dan krijg ik bij mijn gegevens van
T.net dit:

Je nieuwe account wordt (waarschijnlijk):
Oude T.net account:Trevi (75603)
Nieuw account:Trevi937 (116188)

En bij Got:

Je nieuwe account wordt (waarschijnlijk):
Oude GoT account: Trevi (62482)
Nieuw account: Trevi (116170)

Waarom komt er nu bij het Nieuwe Account bij T.Net een nummer achter mijn nick te staan? Dat snap ik nu namelijk niet!

Ik ben btw ook een betalend abonnee (Full)

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:10

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Hier staan een lap tekst die vast een hoop vragen van je kunnen beantwoorden :) :

Tweakers.net en GoT userbase merge *upd: 16-6-2003*

[edit]
Het nieuwe nummer heeft te maken met dat de userdatabase helemaal vanaf nul opnieuw opgebouwd gaat worden. Vanaf de merge heeft iedereen die zich op de site van Tweakers als lid aanmeld zowel een account op de frontpage als op GoT. Sterker nog dit wordt hetzelfde account met dezelfde inloggegevens.

De nieuwe indeling van de database zal geschieden op volgorde van aanmeldingsdatum: mensen die zich eerder hebben aangemeld krijgen een hoger nummer. De aanmeldingsdatum die genomen wordt hangt ervan af of je bij de FP of bij GoT eerder was aangemeld, en als definitieve datum zal de vroegste van die twee genomen worden.

[ Voor 68% gewijzigd door DUX op 14-07-2003 01:47 ]

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Verwijderd

Topicstarter
Die lap tekst heb ik al meerdere malen doorgelezen maar ik snap dat nummer dus niet achter mijn nick en ben er ook niet blij mee als dat dan waarschijnlijk mijn nieuwe account wordt!

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2003 01:46 . Reden: typo ]

• DUX

DUX

Verwijderd schreef op 14 juli 2003 @ 01:45:
Die lap tekst heb ik al meerdere malen doorgelezen maar ik snap dat nummer dus niet achter mijn nick en ben er ook niet blij mee als dat dan waarschijnlijk mijn nieuwe account wordt!
Dat nummer zegt verder niet zoveel behalve wanneer je je aangemeld zou hebben. Dat je een hoger of lager nummer hebt zegt niet zoveel over de kwaliteit die je als lid hebt. Het nummer van iedereen schiet omhoog, en die van mij komt geloof ik ook ergens op 107000 waar ik nu op GoT 71468 heb en op de frontpage 70573 heb.

Verwijderd

Topicstarter
DUX schreef op 14 July 2003 @ 01:42:
Het nieuwe nummer heeft te maken met dat de userdatabase helemaal vanaf nul opnieuw opgebouwd gaat worden. Vanaf de merge heeft iedereen die zich op de site van Tweakers als lid aanmeld zowel een account op de frontpage als op GoT. Sterker nog dit wordt hetzelfde account met dezelfde inloggegevens.

De nieuwe indeling van de database zal geschieden op volgorde van aanmeldingsdatum: mensen die zich eerder hebben aangemeld krijgen een hoger nummer. De aanmeldingsdatum die genomen wordt hangt ervan af of je bij de FP of bij GoT eerder was aangemeld, en als definitieve datum zal de vroegste van die twee genomen worden.
mmm ik was je net iets te snel af! :9

Maar goed, dat nummer achter mijn nick blijft dat dan staan? En moet ik dan bv
inloggen met dat nummer achter mijn nick??

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

DUX schreef op 14 juli 2003 @ 01:49:
[...]

Dat nummer zegt verder niet zoveel behalve wanneer je je aangemeld zou hebben. Dat je een hoger of lager nummer hebt zegt niet zoveel over de kwaliteit die je als lid hebt. Het nummer van iedereen schiet omhoog, en die van mij komt geloof ik ook ergens op 107000 waar ik nu op GoT 71468 heb en op de frontpage 70573 heb.
Het gaat om het nummer dat aan zijn nick is vastgeplakt, niet om zijn ID. ;)

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Verwijderd

Topicstarter
Ferdo schreef op 14 July 2003 @ 01:50:
[...]
Juist ja!

• DUX

DUX

Verwijderd schreef op 14 July 2003 @ 01:49:
mmm ik was je net iets te snel af! :9

Maar goed, dat nummer achter mijn nick blijft dat dan staan? En moet ik dan bv
inloggen met dat nummer achter mijn nick??
Nee, dat nummer blijft niet staan :)

Het is puur een indicatie wat jouw nieuwe nummer gaat worden en dat moet je op de een of andere manier tonen op die prognosepagina, en de maker heeft ervoor gekozen om dit achter de nieuwe username tussen haakjes te zetten.

Let er wel op dat het een prognose is en dit nog niet de uiteindelijke gegevens hoeven te zijn.
Ferdo schreef op 14 juli 2003 @ 01:50:
[...]
GRMBL... :) Wees dan duidelijker :D

[ Voor 19% gewijzigd door DUX op 14-07-2003 01:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
Poeh gelukkig,

ik vond het al jammer dat dat nr dan maybe achter mijn naam bleef staan maar gelukkig! :Y)

Al goed, prognose! :)

Zolang ik mijn nick maar behoudt!!

Heren mijn dank is groot _/-\o_ en nu kan ik met een gerust hart gaan slapen! :z

edit:
[quote]DUX schreef op 14 July 2003 @ 01:52:

GRMBL... :) Wees dan duidelijker :D[/quote]
Volgens mij was ik dat al:
[quote]Verwijderd schreef op 14 July 2003 @ 01:40:
Waarom komt er nu bij het Nieuwe Account bij T.Net een nummer achter mijn nick te staan? Dat snap ik nu namelijk niet!
[/quote]
Laten we het er maar op houden dat het gewoon laat is! 8) :O

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2003 01:58 ]

• DUX

DUX

Verwijderd schreef op 14 July 2003 @ 01:55:
Poeh gelukkig,

ik vond het al jammer dat dat nr dan maybe achter mijn naam bleef staan maar gelukkig! :Y)

Al goed, prognose! :)

Zolang ik mijn nick maar behoudt!!

Heren mijn dank is groot _/-\o_ en nu kan ik met een gerust hart gaan slapen! :z
Eh ja, dat zinnetje van de prognose klopt dan weer wel :D

Maar ik kan je ook vertellen dat heren upstairs ook hebben besloten een ieder na de merge een gratis namechange te geven indien je niet tevreden bent met het mergeresultaat.

Dus je kunt alsnog rustig gaan slapen ;)

Verwijderd

Topicstarter
mucho graccia's!

Op naar het begin van een nieuwe frisse week!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Je hebt je nicks dus net pas gemerged? Dan zijn je mergegegevens nog niet juist. Die worden namelijk niet realtime berekend, maar worden uit een oudere database getrokken. Als jij nu je goede voorkeuren hebt doorgegegeven komt het uiteindelijk wel goed. Voor het moment lijkt het echter nog niet juist te zijn. Vandaar ook dat nummertje achter je T.net-nick. Die komt erachter vanwege een dubbele entry (naam die al voorkomt).

Verwijderd

Topicstarter
Harm schreef op 14 July 2003 @ 14:34:
Je hebt je nicks dus net pas gemerged? Dan zijn je mergegegevens nog niet juist. Die worden namelijk niet realtime berekend, maar worden uit een oudere database getrokken. Als jij nu je goede voorkeuren hebt doorgegegeven komt het uiteindelijk wel goed. Voor het moment lijkt het echter nog niet juist te zijn. Vandaar ook dat nummertje achter je T.net-nick. Die komt erachter vanwege een dubbele entry (naam die al voorkomt).
Aaaah okies alles begint een beetje helder te worden maar dan snap ik het nu!
Pagina: 1