USB Switch, bestaan die al?

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• GBits
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-01-2025
ik zoek een switch box waar ik USB randapparatuur (muizen, keyboards, scanners etc) aan vast kan knopen en die weer naar een aantal verschillende pc's kan switchen.
Tevens moet het videosignaal ook meegeswitched worden.
Nu heb ik zo'n prachtig apparaat op basis van PS/s (Cybex switchview) maar het zou mooi zijn als je dit ook al met USB kan doen.

Weet iemand hier iets over?

Verwijderd

USB Hub?
die bestaat al wel!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:38

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Hmmz.. wat je _kan_ proberen;

Neem een USB hubje, de achterkant rag je in je PC en die PC heeft dus ineens 4 (of 8, of ..) USB poorten.
Zie de hand te leggen op een USB kabel met aan beide kanten dezelfde USB stekkert. Doe de enen kant in poortje 1 en de andere kant in PC2.
Dou in poortje 2 een webacm of wat dan ook en kijk of het werkt.
Maareuh .. ik denk niet dat het gaat werken. Misschien als je handig bent dat je een USB hub kunt openslopen en gewoon een extra draadje erop kan solderen?
Moet je denk ik wel verdomd goed uitkijken dat je ze niet allebei gaat aanspreken (er staat toch prik op zo'n lijntje??)

Anyway suc6!!!
Koffie

Braaikamer - Smoke&BBQ

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12:51
USB is hot pluggable. Dus heb je een USB apparaat op een PC nodig, plug je hem er gewoon in.
USB switches heb ik in ieder geval nog niet gezien...

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:55
wat je zoekt is een vrij nieuwe KVM (keyboard-video-mouse) switch, alle topmerken hebben modellen met USB voor het KM gedeelte :)

edit:
Cybex ook geloof ik, maar kijk ook eens naar Belkin enzo

We spend our years as a tale that is told

Pagina: 1