Hij is niet fijn, m'n acatel kan alleen nog maar die vpn verbinding maken.
Al geruime tijd geleden heb ik m'n eerste generatie acatel home "router" getweaked naar een pro model.
Gedaan volgens de uitleg nog voor de bruring site er was.
Nu heb ik het weer eens opgepakt na problemen die er waren met isa server.
DHCP_spoof tweak getest , best cool en ook goed dat NAT eruit is,
nog wat verder gerommeld en gedaan , toen werkte het niet meer, dus weer terug naar vpn wat altijd heeft gewerkt.
Maar toch niet weer die vpn verbinding, waar ik juist vanaf wilde.
met de msx_home van de cd kun je weer terug naar af en omdat de "knoppen" plaatjes niet allemaal verschijnen tijdens bezoek aan 10.0.0.138 dacht ik weer terug te tweaken naar een home model om te zien of ze dan wel weer komen.
Maar nu komt het , het commando rip is er niet meer??
what the f. hoe kan dat nou weer.
Ik heb nu alles gedaan wat ik kon bedenken. gereset en defaults en mxs_home en
bios 2.61 en 2.81 , nog lang uitgezet , maar geen RIP en niet meer zonder VPN te verbinden met xs4all.
ik wil graag zonder een nieuw "beter" modem te kopen , weer zonder die extra vpn verder!
Al geruime tijd geleden heb ik m'n eerste generatie acatel home "router" getweaked naar een pro model.
Gedaan volgens de uitleg nog voor de bruring site er was.
Nu heb ik het weer eens opgepakt na problemen die er waren met isa server.
DHCP_spoof tweak getest , best cool en ook goed dat NAT eruit is,
nog wat verder gerommeld en gedaan , toen werkte het niet meer, dus weer terug naar vpn wat altijd heeft gewerkt.
Maar toch niet weer die vpn verbinding, waar ik juist vanaf wilde.
met de msx_home van de cd kun je weer terug naar af en omdat de "knoppen" plaatjes niet allemaal verschijnen tijdens bezoek aan 10.0.0.138 dacht ik weer terug te tweaken naar een home model om te zien of ze dan wel weer komen.
Maar nu komt het , het commando rip is er niet meer??
what the f. hoe kan dat nou weer.
Ik heb nu alles gedaan wat ik kon bedenken. gereset en defaults en mxs_home en
bios 2.61 en 2.81 , nog lang uitgezet , maar geen RIP en niet meer zonder VPN te verbinden met xs4all.
ik wil graag zonder een nieuw "beter" modem te kopen , weer zonder die extra vpn verder!
Tweak!