Ik heb hier een SMPbakkie staan met het probleem dat divxen en dergelijke blijven haperen. Het lijkt net of hij om de zoveel tijd (verschilt ook nog eens) 1 seconde overslaat.
Heel irritant moet ik zeggen
.
Nu heb ik al het nodige gezocht maar niets komt in de buurt van mijn probleem dat ik precies heb.
Ik heb dit probleem onder windows mediaplayer 6.4 en 9, vidomi en ook met tha playa. Heb inmiddels alle denkbare codecs wel op mijn machine gehad.
Ik heb het OS al eens volledig geherinstalleerd (win2k) en sp2, 3 en 4 erop geinstalleerd gehad. Allen met hetzelfde probleem. Eveneens ook nieuwe drivers geinstalled voor video en geluidskaart.
De specs van mijn bakkie:
2x P!!! 450,
1024MB SDR SDRAM
Asus P2BDS (had het probleem ook op mijn Gigabyte GA6BXD)
1x SCSI hdd met OS erop (Quantum VikingII) 4.5GB
5x IDE HDD
3x IDE DVD/CDRW
Matrox G400 videokaart
ATA100 promise kaartje
Miro PCTVpro TV kaartje
Terratec sixpack 5.1+ geluidskaart
sitecom 10/100 nic.
ISA postkaartje
Superflower 400watt voeding
17" en 22" monitor
microsoft intellimouse en intellikeyboard
Dat was het zo;n beetje.
Ik word hier echt goed gek van
en zou niet weten waar het nog zou kunnen liggen.
Iemand anders een tip voor wat het zou kunnen zijn?
Ik vermoed dat het aan de hardware ligt. Heb er op andere bakken namelijk geen last van.
Heel irritant moet ik zeggen
Nu heb ik al het nodige gezocht maar niets komt in de buurt van mijn probleem dat ik precies heb.
Ik heb dit probleem onder windows mediaplayer 6.4 en 9, vidomi en ook met tha playa. Heb inmiddels alle denkbare codecs wel op mijn machine gehad.
Ik heb het OS al eens volledig geherinstalleerd (win2k) en sp2, 3 en 4 erop geinstalleerd gehad. Allen met hetzelfde probleem. Eveneens ook nieuwe drivers geinstalled voor video en geluidskaart.
De specs van mijn bakkie:
2x P!!! 450,
1024MB SDR SDRAM
Asus P2BDS (had het probleem ook op mijn Gigabyte GA6BXD)
1x SCSI hdd met OS erop (Quantum VikingII) 4.5GB
5x IDE HDD
3x IDE DVD/CDRW
Matrox G400 videokaart
ATA100 promise kaartje
Miro PCTVpro TV kaartje
Terratec sixpack 5.1+ geluidskaart
sitecom 10/100 nic.
ISA postkaartje
Superflower 400watt voeding
17" en 22" monitor
microsoft intellimouse en intellikeyboard
Dat was het zo;n beetje.
Ik word hier echt goed gek van
Iemand anders een tip voor wat het zou kunnen zijn?
Ik vermoed dat het aan de hardware ligt. Heb er op andere bakken namelijk geen last van.