hallo, heb netgezocht op dit forum maar kan er niks goeds over vinden. ik wil me aanmelden bij msn maar dit gaat dus niet. dit is al bijna een jaar zo, heb al verschillende keren msn opnieuw gedownload maar dit wil niet baten, gebruikersnaam en paswoord kloppen, geen firewall. Bij hotmail.com kon ik me eerst ook niet meer aanmelden maar om een of andere reden nu weer wel (na installatie msn. Ik heb verschillende versies msn geprobeerd maar ook dit wil niet baten... wie heeft dit probleem en kan mij helpen?
Je moet niet toevallig eerst door een proxy heen om te kunnen internetten?
Misschien kan je ook even wat foutmeldingen noemen?
Misschien kan je ook wat andere info geven die van belang kan zijn?
Misschien kan je ook wat andere info geven die van belang kan zijn?
Zou ook kunnen dat hotmail/msn weer gedeeltelijk down ligt, ik probeerde net een mailtje naar een hotmailadres te sturen waarvan ik zeker weet dat het bestaat, maar ik kreeg hem net toch weer terug: 'user unknown'...
heb je wel een werkent account of passport?
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
ik heb werkend account, geen inblverbindin, geen proxy, ligt niet down want is al jaar zo...de foutmelding de ik krijg is dat ik geen internetverbinding heb,....
Gaattie weer...
Welke provider heb je (bedrijf en soort verbinding: kabel/xDSL)
Welk OS?
Welke provider heb je (bedrijf en soort verbinding: kabel/xDSL)
Welk OS?
windows xp, chello, hij heeft het wel gedaan
robgeerts: Als je de mail van drm nog eens doorleest (als je die nog hebt), snap je waarom dit topic dicht gaat. Voor een samenvatting van die mail kun je hier terecht
.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()