Pentium 4 Multiplier veranderen?

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• ultimasnake
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-01 18:17
Ik heb hier en daar gelezen dat op de p4 dus niet de multiplier kan aangepast worden en is me dus ook nog niet gelukt

nu heb ik hier en daar wat results gevonden van WcpuID waar hij dus wel aangepast is..
zoals deze http://www.vr-zone.com/gu...Northwood/P42400@4011.gif

nu vraag ik me af is het dus echt te doen? en zo ja met wat?

Ik heb een Gigabyte 8-iexp moederbord

oh en effe voor de mod enzo.. ik heb het forum afgezogt (te veel andere shit gevonden waar ik nix aan had) en op de verschillende sites kwam ik ook al niet verder :S

[ Voor 25% gewijzigd door ultimasnake op 13-07-2003 23:21 ]

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:09

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

kan alleen met een engineering sample van intel, die zijn geunlocked, a.p. versteeg heeft er geloof ik zo een ze zijn erg lastig om aan te komen kan ik je vertellen

[specs]

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
De cpu's multiplier van die screen is niet verandert. Staat nog op standaard. Het is dan een 2.4ghz met 400fsb ipv 533 dus de mp is dan 24. :)
edit:
Als men de mp kon aanpassen dan zou men toch niet zo'n hoge mp houden. Ge zou dan beter de mp omlaag gooien en de fsb omhoog ;)

[ Voor 35% gewijzigd door pisart op 13-07-2003 23:28 ]

• ultimasnake
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-01 18:17
ooooh aha dat verklaart een hoop pisart ...

hebben jullie mischien een tip hoe ik me 2.4 ghz verder kan krijgen dan 2702.23 mhz? als ik hem iets hoger zet is volgens mij mijn FSB te hoog voor mijn ATI radeon 9700 pro..... want te warm wordt ie niet.. maar crashed direct.....

en mijn hoop was dus nog de multiplier :( jammer

[ Voor 9% gewijzigd door ultimasnake op 13-07-2003 23:30 ]

Verwijderd

Dat je er niet verder mee komt kan wel kloppen.. Een P4 unlocken zal je niet lukken. En dat staat ook in de search :z

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

ultimasnake schreef op 13 juli 2003 @ 23:20:
oh en effe voor de mod enzo.. ik heb het forum afgezogt (te veel andere shit gevonden waar ik nix aan had) en op de verschillende sites kwam ik ook al niet verder :S
Hm, je topic gaat dicht :) en da's toch wel een beetje jammer voor je :/. Want je hebt toch echt niet goed gezocht, want dat staat op meerdere plekken her en der. De multiplier van de P4s is toch echt gelockt, wat je ook doet. Volgende keer dus toch wat beter zoeken, dan kom je er heus wel uit lijkt me.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.