Zijn Chieftec kasten slecht leverbaar?

Pagina: 1
Acties:

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:52

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
Onlangs heb ik hier een topic geopend met de vraag hoe goed die voedingen van chieftec waren. Hieruit bleek dat het oordeel die over die voedingen in de FAQ verkeerd uitwees, er werdt het tegen deel bewezen.

Dus ik ga naar mijn lokale pc boer (computerland) om zo`n chieftec kast (dragon midi+window) te halen/bestellen. Dus ik kom daar vrolijk die toko binnen en zei wat ik wilde hebben. Ik kreeg daarop het antwoord dat die dingen slecht leverbaar waren (3 à 4 weken kon duren, vooral met window, ook losse zijpanelen slecht leverbaar) Dus ik heb er tijdig even van af gezien en ben gaan bellen naar andere toko`s daar weer het zelfde verhaal.

Is dit in rest van Nederland ook zo, of alleen omstreek nijmegen?.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Volgens mij valt het wel mee met de leverings problemen.
Bij de shop hier (Boxmeer, toch redelijk omgeving Nijmegen in mijn ogen) hebben ze zat chieftecs staan.

• Meneer aard

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
Terw_Dan schreef op 13 juli 2003 @ 22:16:
Volgens mij valt het wel mee met de leverings problemen.
Bij de shop hier (Boxmeer, toch redelijk omgeving Nijmegen in mijn ogen) hebben ze zat chieftecs staan.
Ik ga 4 weken op vakantie dus dan kan ik `m wel bestellen maar ik wist dit niet, ik dacht van goh half nederland heeft zo`n kast, dus die zouden ze wel hebben.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Meneer aard schreef op 13 juli 2003 @ 22:19:
[...]

Ik ga 4 weken op vakantie dus dan kan ik `m wel bestellen maar ik wist dit niet, ik dacht van goh half nederland heeft zo`n kast, dus die zouden ze wel hebben.
Ik heb mijn chieftec (met inmiddels nieuwe voeding B)) ook bij de Computerland in Nijmegen.
Toen ik er de laatste keer was hadden ze er zat (idem computerland Arnhem)

Verwijderd

Geen problemen met levertijd hier. Net een nieuwe Big Tower besteld (nieuw Matrix model). Leverbaar zodra mijn geld over is geschreven...

Lijkt me stug dat er 4 weken levertijd op die kasten is.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
check de pricewatch @ tweakers.net
meer als genoeg shops die die krengen verkopen :P
durf te wedden dat er toch wel zeker een aantal kunnen leveren zodra ze het geld binnen hebben :)

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:43
Ik kijk eff bij funprice, en alle kasten zijn bijna overal goed op voorraad :P.

• Meneer aard

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
Crash-Override schreef op 13 July 2003 @ 22:40:
check de pricewatch @ tweakers.net
meer als genoeg shops die die krengen verkopen :P
durf te wedden dat er toch wel zeker een aantal kunnen leveren zodra ze het geld binnen hebben :)
Maar ik zoek dat niet om gewoon zo`n kast helemaal ergens anders uit nederland te laten kommen, en met computerland nijmegen heb ik echt goede ervaringen mee.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Kijk anders even bij de buren (citysystems Nijmegen).
Die hebben ook Chieftec/Antec kasten (ook op voorraad) en zijn niet eens zo heel gek duur.

En mijn ervaringen met die winkel zijn ook dat ze gewoon goed zijn en niet eens zo heel duur :)

Verwijderd

Ik had een chieftec kast dragon da-01sld besteld ,
en een dag later al binnen staan.

Op de chieftec site staat ook de nederlandse importeur en
is namelijk Progress (www.progress.nl ).

Dus hier in de buurt van r'dam geen problemen met de leveringen.

• Meneer aard

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
Terw_Dan schreef op 13 juli 2003 @ 22:46:
Kijk anders even bij de buren (citysystems Nijmegen).
Die hebben ook Chieftec/Antec kasten (ook op voorraad) en zijn niet eens zo heel gek duur.

En mijn ervaringen met die winkel zijn ook dat ze gewoon goed zijn en niet eens zo heel duur :)
Ik heb niet zo`n gek goede ervaring mee, maar daar ga ik ff kijken. Anders doe ik `m gewoon bestellen.

• Icefellow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-07 20:34
ik heb zelf mijn case bij computerland gekocht. in nijmegen scheelt het qua prijs en qualiteit niet zo veel. city-systems heeft die kasten ook, let er wel even op of je ook een chieftec voeding krijgt.. mijn advies echter is om je case via internet te bestellen. scheelt FLINK in prijs, mijn buur heeft zo'n case en die was een flink stuk goedkoper (euro 30-40) en qua kwaliteit exact hetzelfde.

• Meneer aard

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
Icefellow schreef op 14 July 2003 @ 08:27:
ik heb zelf mijn case bij computerland gekocht. in nijmegen scheelt het qua prijs en qualiteit niet zo veel. city-systems heeft die kasten ook, let er wel even op of je ook een chieftec voeding krijgt.. mijn advies echter is om je case via internet te bestellen. scheelt FLINK in prijs, mijn buur heeft zo'n case en die was een flink stuk goedkoper (euro 30-40) en qua kwaliteit exact hetzelfde.
Het nadeel vind ik, als er iets kapot is, geen echte chieftec voeding dat je `m moet terug sturen.

Ik wil graag hebben dat ik zo naar de pc toko kan stappen, tenminste dit is mijn oordeel.

Pagina: 1