Toon posts:

[Transport Tycoon] Installatie Problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na het lezen van [rml][ Transport Tycoon Deluxe] railroad-tactics[/rml], had ik opeens zin om ook weer eens dat oude spel te spelen. Ik had echter nog nooit Transport Tycoon op Windows XP geinstalleerd en daarbij stuitte ik dus op een hoop problemen.

Wat ik gedaan heb:
1. Ik heb een normale installatie geprobeerd. De autorun van de orginele cd start, ik kan op 'Install' klikken en dan komt er de melding:
Afbeeldingslocatie: http://renebeerten.vragender.com/TTD%20Probleem.JPG

2. Vervolgens ben ik met de compabiliteit bezig geweest. Als ik het echter verander naar bijvoorbeeld Windows 98 / Windows ME en vervolgens de Install start, kom ik wel in het juiste installatie-scherm, maar kan ik de muis niet bewegen. Het lijkt erop dat het gewoon vast zit.

3. Ik heb de rest van de stappen in de sticky van ItSnows doorgelezen en uitgevoerd, maar zonder resultaat.

4. Ik heb het topic van oVRoM gelezen, maar deze is verkeerd, omdat ik überhaupt nog niet aan de installatie ben toegekomen. Dit topic gaat daar echter wel vanuit.

5. Ik heb gezocht naar de officële website van Transport Tycoon, maar ik vond niet hetgeen waarnaar ik op zoek was: Een patch of update zodat ik Transport Tycoon onder Windows XP kan spelen.

Is er iemand die me kan helpen? Ik heb zo'n zin om dit geweldige spelletje weer te gaan spelen. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2003 21:36 ]

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
Download van kazaa transport tycoon voor windows.

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

Verwijderd

Topicstarter
Hyp3rman schreef op 13 juli 2003 @ 22:25:
Download van kazaa transport tycoon voor windows.
Maar als hij het al niet doet vanaf de orginele cd, waarom zou hij het dan wel doen als ik hem download via KaZaA :?

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:33
heb je wel een windows versie op die cd staan?

Er is een patch, ttdpatchw.exe ofzoiets, daarmee moet je TTDLX starten.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
Tampie schreef op 14 July 2003 @ 23:42:
heb je wel een windows versie op die cd staan?

Er is een patch, ttdpatchw.exe ofzoiets, daarmee moet je TTDLX starten.
Maar ik kan überhaupt niet installeren. Daarom hebben die patches geen enkele zin. Het gaat dus puur om de installatie op zich en niet om de verdere stadia. :/

Verwijderd

Topicstarter
Dankzij Hyp3rman kan ik nu ongestoord genieten van het mega spel Transport Tycoon Deluxe. ;) Allemaal bedankt en natuurlijk Roland. :)

Verwijderd

Zou iemand mij kunnen vertellen waar je volledige versie van transport tycoon deluxe kan downloaden?
Pagina: 1