Ik heb een vraag: de zaak van een bekende gaat verhuizen (hij heeft een kantoor met ~5 mensen). Samen met een samenwerkend bedrijf trekken ze in een pand. Nou heeft hij daar rondgekeken en zag stekkertjes die leken op telefoonconnectoren alleen met meer aderen. Ik dacht, dat moeten ethernetstekkertjes geweest zijn, en toen ik die aan hem liet zien dacht hij dat het dat wel geweest moest zijn. En via die stekkertjes zouden de telefoons aangesloten moeten worden. Ik dacht, nou dan zullen ze wel intern bellen via ip-telefonie.
Ik wil weten of er 'adapter'-achtige (slimme) apparaatjes zijn die een normale telefoon toch op ethernet aan te sluiten. Ik heb net wat gegoogled over iptelefonie, en dat schijnt erg duur te zijn. Dus ik denk dat het dat dan toch mss niet zal zijn. Maar wat is dan wel?
tnx alvast!
Ik wil weten of er 'adapter'-achtige (slimme) apparaatjes zijn die een normale telefoon toch op ethernet aan te sluiten. Ik heb net wat gegoogled over iptelefonie, en dat schijnt erg duur te zijn. Dus ik denk dat het dat dan toch mss niet zal zijn. Maar wat is dan wel?
tnx alvast!