Toon posts:

Laptop Memory!

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal ,

Ik heb sindskort een voor me ibm thinkpad T23 SoDIMM memory gekocht maar als ik dat der in doe dan gaat hij piepen wat is dat ?

Grtz Jovanie }:O

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
In de handleiding van de laptop staat vaak vermeld bij de foutmeldingen wat precies de oorzaak is dat hij piept. Ik denk dat het met je geheugen te maken heeft. Misschien zit de dimm er niet goed in, of is het een niet compatible.

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-08 06:58

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Verwijderd schreef op 13 July 2003 @ 21:05:
Hallo allemaal ,

Ik heb sindskort een voor me ibm thinkpad T23 SoDIMM memory gekocht maar als ik dat der in doe dan gaat hij piepen wat is dat ?

Grtz Jovanie }:O
Welkom op het forum Jovanie
Om te beginnen doe we elkaar de groeten niet dus hoeft je naam niet onder de post te zetten :) (anders blijven we bezig)

Dan zou ik graag nog weten wat voor geheugen het precies is snelheid grote e.d. en hoeveel piepjes hij precies geeft :), hoe duidelijker je openingspost des te meer kans op het juiste antwoord je hebt :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Verwijderd

Topicstarter
als ik hem opstart dan piept hij 2 keer langzaam en dan 3 snel - groote 256 en verder staat der eigenlijk nix meer op ut is wel sdram

• IKKE86
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-04 09:36
Verwijderd schreef op 13 July 2003 @ 21:16:
als ik hem opstart dan piept hij 2 keer langzaam en dan 3 snel - groote 256 en verder staat der eigenlijk nix meer op ut is wel sdram
geheugen zit niet goed waarschijnlijk ff opnieuw dr indrukken en opnieuw proberen

Verwijderd

Topicstarter
gast dat doe ik al zovaak en het geheugen kan ook niet kapot zijn want ik heb der al meer in geprobeerd

• IKKE86
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-04 09:36
Verwijderd schreef op 13 July 2003 @ 21:20:
gast dat doe ik al zovaak en het geheugen kan ook niet kapot zijn want ik heb der al meer in geprobeerd
heb je de online piepjes gids al nagekeken?

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:03

Mentalist

[avdD]

Het ontbreekt toch echt aan een sloot info en wat zelf-uitproberen in je topic nu :)

Thinkpad T23, wat voor cpu, en belangrijker, wat voor chipset zit daarin?
SoDIMM, welke snelheid, hoe groot, welk merk?

Je krijgt piepjes, had meteen in je startpost gezet welke. Deed de laptop het wel goed voor je het (extra?) geheugen plaatste?

En zelf wat opzoeken, heb je al in de manual/op de IBM site gekeken wat die piepjes betekenen?

Met zo weinig info kunnen we weinig beginnen, en op GoT verwachten we ook van je dat je zelf wat uitzoekt voor je een topic opent. Let hierop de volgende keer :)

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.