Toon posts:

Problemen onder Pinnacle Studio 8

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
HEEELPPPP!!!!

Goed, mijn probleem: Ik ben als dummy begonnen met het digitaliseren van mijn videobanden. Nu gebruik ik Pinnacle Studio 8 onder XP en krijg problemen als ik de videobestanden opneem. De symptomen zijn als volgt:

Ik krijg schokkerige geluidsfragmenten onder vloeiend lopende video. Hoe kan dit? Ik heb een gloednieuwe pc van de Aldi (2,6 Ghz etc) dus daar kan het toch niet aan liggen?

Eerst dacht ik dat de videobestanden te groot werden, dus heb ik ze in kleinere gedeelten opgenomen, maar dit bleek een tijdelijke oplossing. De ene keer wel goed geluid, de andere keer weer niet. . .

Ik ben radeloos! Ik ben zo enthousiast begonnen, maar wordt er nu krankjorem van. Please help me!

Thnx

Verwijderd

- DMA wel aanstaan van je hd ?
- Heb je maar 1 schijf waar alles op plaatsvind (is die 5400 of 7200 rpm ) ?
- Wel alle drivers van de soundcard goed geinstalleerd
- Bij settings/input source, staat daar digital input of line in (kies line in)
- Check je audio kabels en de bron van het geluid (en beeld), misschien ligt het aan de video.
- Check je videobitrate eens, op wat voor resolutie capture je ? Als je op 4000 kb/s aan het capturen bent en je hebt maar 1 5400rpm schijf dan kan dat ook problemen geven (het ligt dan heus niet aan je processor).

Voor de rest zou ik het ook niet weten, check bovenstaande maar eerst even, kan aan elk van die opties liggen. In elk geval succes. :)