Toon posts:

Midnight Club II - Crashes to Dekstop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben nu met MCII begonnen, bruut spel overigens, maar hij klapt op de meest vage momenten naar de desktop, soms midden in een race, soms als je de nitro gebruikt en soms ook een paar uur niet..... Windows óf de game geven geen melding van wat dan ook en ik draai geen AV software.... Iemand een idee??

Specs PC:

AMD 1800+ @ 2000+ met Whisperrock III op 42 graadjes stressed
1Gb PC133 CAS2.5 Samsung Original geheugen
Pixelview/Prolink GF4Ti4200 ViVo 128Mb (op Detonator FX 44.67)
2 x Seagate Barracuda IV 40Gb HDD
Nog meer meuk...
Draait op Windows XP NL SP1

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:51
je zou eens kunnen kijken in je event viewer bij administrative tools.
Je draait windows XP dus ik weet niet precies hoe je daar moet komen. Maar bij die event viewer staan wel meer foutmeldingen die je als user niet te zien krijgt!

Succes!

Verwijderd

Topicstarter
Alleen de WMI-prestatie-adapter staat in mijn systeem logboek.... Zo rond de tijd dat het spel eruit geklapt is, heb hem uitgeschakeld, eens kijken wat dat doet. :)

Verwijderd

Topicstarter
Het spel BLIJFT crashen.... Soms net na 10 minuten, soms na 1 minuut, soms een half uur niet..... Geen BSoD's, geen system logs of wat dan ook, enkel en alleen naar desktop.

Een geprobeerd terug te gaan naar Detonators 44.03, heb een uurtje kunnen spelen, toen.... BOEM! Desktop..... AAAARGH!!!

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2003 18:05 ]

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-01 15:14
Dit heb ik dus ook, ben je net goed bezig, *PLOP* Klote zeg :(

sensei_d.fpv channel

• fransf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-03-2021
ik heb precies ut zelfde probleem lekker spelen is er niet bij.
of hij loopt langzaam, of boem zo naar je desktop.
Weet niemand wat het probleem is?

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:51
Daar heb ik ook problemen mee gehad ( zie beneden ) alleen mijn probleem is dat het spel er binnenin bagger uitziet. Alle textures lopen door elkaar op de weg, alle textures ziiten in blokken ergens opgeplakt heel raar.
Weet niet of dat er een update voor gevonden is maar dat zou wel eens tijd worden.

Wat je moet doen is bij de instellingen wat dingen gaan aanpassen, weet zo niet uit mijn hoofd wat je aan en uit moet zetten maar zal als ik thuis ben eens ff voor je gaan kijken, dan laat ik morgen wel iets horen ( zit op stage en geen internet thuis :( wel mider.

Geen informatie beschikbaar

Pagina: 1