Hallo daar,
ik heb een probleem waar ik niet uitkom, namelijk het volgende:
Ik heb thuis 2 computers staan en die zou ik in een netwerk willen plaatsen, dus ik koop 2 netwerkkaartjes van TP-Link,
en zette ze in beide pc's, nu doet de ene pc het goed met de netwerkkaart, maar mijn huidige pc doet het niet goed met de netwerkkaart, ik krijg een storend tikkend geluid om de 1 seconde uit mijn box, het geluid als je op een url klikt namelijk....
daarnaast kan ik ook geen andere geluiden afspelen....
Naar een lanparty gaan wordt dus ook best lastig, zonder geluid spellen spelen......
dit vind ik supervervelend en wil dus gewoon een werkende netwerkkaart in me pc hebben, naast mijn isdn kaart
mijn configuratie:
amd athlon 2400XP
512 ddr ram
GeForce 4 Ti 4200, 8x agp
40 gb hd
SB live 1024 player
ISDN: Eicon DIVA 2.01 S/T PCI
Windows XP professional edition
de drivers van de netwerkkaart zijn goed geinstalleerd, dat weet ik zeker, op de diskettes staat: WinNT,Win98,Win2000
dus is ook geschikt voor XP, want XP draait op NT...
Zijn er ergens nieuwe(re) drivers beschikbaar voor deze netwerkkaart?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
mzzl
jarno
ik heb een probleem waar ik niet uitkom, namelijk het volgende:
Ik heb thuis 2 computers staan en die zou ik in een netwerk willen plaatsen, dus ik koop 2 netwerkkaartjes van TP-Link,
en zette ze in beide pc's, nu doet de ene pc het goed met de netwerkkaart, maar mijn huidige pc doet het niet goed met de netwerkkaart, ik krijg een storend tikkend geluid om de 1 seconde uit mijn box, het geluid als je op een url klikt namelijk....
daarnaast kan ik ook geen andere geluiden afspelen....
Naar een lanparty gaan wordt dus ook best lastig, zonder geluid spellen spelen......
dit vind ik supervervelend en wil dus gewoon een werkende netwerkkaart in me pc hebben, naast mijn isdn kaart
mijn configuratie:
amd athlon 2400XP
512 ddr ram
GeForce 4 Ti 4200, 8x agp
40 gb hd
SB live 1024 player
ISDN: Eicon DIVA 2.01 S/T PCI
Windows XP professional edition
de drivers van de netwerkkaart zijn goed geinstalleerd, dat weet ik zeker, op de diskettes staat: WinNT,Win98,Win2000
dus is ook geschikt voor XP, want XP draait op NT...
Zijn er ergens nieuwe(re) drivers beschikbaar voor deze netwerkkaart?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
mzzl
jarno
Twitch: Phyloni1