Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• WietBoer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-03-2024

WietBoer

Just Chill

Topicstarter
ik heb de hele dag gezocht naar een oplossing, maar er is weinig te vinden voor dit probleem.

ik heb een account van wanadoo en het lukt me maar niet om de email op mijn t610 werkend te krijgen. Ik heb die email configuratie van de SE website gebruikt.
Ik krijg (ongeldig login en/of wachtwoord) of (server not found) maar mijn login en wachtw. zijn 100% oke

wie kan me helpen?

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 2

Volgens mij wordt dit probleem in bovenstaand topic wel een aantal maal besproken!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-11 00:10

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik heb precies hetzelfde probleem (met zonnet). En idd, ik heb het in bovenstaand topic al twee keer gepost, maar niemand komt met een oplossing helaas. ;( Via WAP lukt het wel, maar met de ingebouwde e-mail client krijg ik dezelfde meldingen. Ik heb twee inbelnummers van zonnet geprobeerd en ook de mail configurator op de ericsson-site, maar niets helpt...

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-11 23:08

The PyroPath

Go Tweak your ass off

T-mobile als belboer? dan moet je een GPRS abbo nemen anders lukt het inderdaad niet...

Breek je nek voorzichtig

• WietBoer

WietBoer

Just Chill

Topicstarter
Ja, ik heb T-Mobile als belboer, maar ik wil juist via gsm data e-mail ophalen, en ik ga dus geen extra gprs abbo erbij halen. En dan nog wat, op http://www.reqwireless.com kun je een java midlet downloaden, deze heten WebViewer en er is ook een EmailViewer, op mijn nokia 7250 kon ik gewoon email checken en internetten met deze midlets, maar nu heb ik WebViewer op mijn SE T610 en deze midlet kan ik gewoon openen en alle functie doen het, maar behalve connecten, ik krijg dan na een minuut of 3 netwerk error te zien, terwijl mijn nokia het wel doet. Welke slimme tweaker kan dit oplossen?

p.s. wat Rekkie schreef, er is alleen geen oplossing in het topic te vinden.

• WietBoer

WietBoer

Just Chill

Topicstarter
oke ik heb maar een gprs actief abbo van t-mobile afgesloten vanmiddag en ik heb pas net voor het eerst mijn email via mijn t610 binnengehaald, en ook die JAVA apps van Reqwireless WebViewer & EmailViewer doen het. Ik heb hiervoor het apn-adres veranderd in internet-act ipv wap-act en bij het dns adres 193.079.251.039 ingevoerd (van het dns-adres weet ik niet of het nut heeft) maar goed het werkt en dat is fijn.

Maar ik wil nog steeds weten hoe dit ook via gsm-data mogelijk is

Verwijderd

Via de Sony ericsson web site heb ik de e-mail setting voor mijn T610 via SMS laten opsturen. Via deze setting heb ik geprobeerd mijn e-mail op te halen maar tot nu toe is het nog niet gelukt. Hij vind t de server niet of zo...

Ik hoopdat jullie mij kan helpen.wat ik her fout heb gedaan. Doorlezen van veel post van dit topic heb ik ook gedaan.
Alvast bedankt

Provider is VODOFONE

Settings Name: zonnet

Data Connection type:
GSM-CSD (dial up) gekozen (andere keuze is dan GPRS)

ISP Dialup number:
036-7500300
Via mobile nummer gekozen.

inbelnummer van Zon Gratis is: 06760-75030
Voor mobile: 036-7500300

GPRS Access Point:
????
Call type: Analogue

ISP username:
Account van zonnet

ISP password:
Passwoord van mijn account.