[Debitel] Bellen in het buitenland (Hongarije)

Pagina: 1
Acties:

• Hollie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-03 12:48
Hoi,

Op de website van Debitel wordt niet aangegeven wat de kosten zijn voor het bellen in Hongarije of in andere landen. Op de website van Vodafone (netwerk waar ik op zit) wordt wel aangegeven dat er gebruik wordt gemaakt van Eurocall. Maar een stemmetje in mijn hoofd zegt me dat dit niet geldt voor Debitel. Kan iemand mij vertellen wat de tarieven zijn voor bellen in het buitenland? Hongarije om precies te zijn.

Anders moet ik maandag de helpdesk maar eens bellen.

Apple en Joppiesaus all the way

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:19

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Volgens mij zijn de tarieven van Debitel een tijdje geleden gelijk gesteld aan de van Vodafone, als je natuurlijk vodafone als netwerk heb....

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Hollie
Ginz schreef op 13 July 2003 @ 16:41:
Volgens mij zijn de tarieven van Debitel een tijdje geleden gelijk gesteld aan de van Vodafone, als je natuurlijk vodafone als netwerk heb....
Ik zie dat nergens op de website staan. En ik zou het wel graag zeker willen weten.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:55
Bij T-Mobile (BEN) betaal je 1.10 EUR per minuut, indien abbo.

Pre-paid werkt niet in Hongarije (iig niet Ben)
Ik denk dat Debitel ongeveer net zoiets zal hebben.

Ik heb zelf een simkaartje gekocht in Hongarije, kostte iets van 25 EUR ofzo incl 15 eur beltegoed. Stuk voordeliger: laat ze maar vanuit NL naar hongarije bellen, veeel goedkoper dan van Hongarije mobiel naar NL. (41.2 cent via Tele2, 40 cent via KPN)

Voor zover ik gezien heb waren er 3 providers: Vodafone, Pannon en Westel. Kaartje dat ik heb gekocht is van Pannon. Telefoons van vrienden die abbo hadden kwamen ook op Pannon uit, vodafone heb ik alleen reclameborden van gezien. Westel zag ik een zooi winkels van.

Ach, ik kon iig bellen, en bereik viel me nog best mee: had vrijwel overal bereik

Op http://www.vakantiebellen.com/ zie je een overzichtje: Alleen staat debitel daar niet bij. Welk netwerk gebruik je?

edit: Vodafone dus, ff niet goed gelezen.
Op bovengenoemde site knu je dus tarief bekijken. Ik weet niet welk abbo je hebt ;)

Waar ga je trouwens heen? Ik ben gistermiddag thuis gekomen, heb er net 2 weken opzitten.

[ Voor 53% gewijzigd door DJSmiley op 13-07-2003 17:07 ]

• Hollie
DJSmiley schreef op 13 July 2003 @ 16:54:

Op http://www.vakantiebellen.com/ zie je een overzichtje: Alleen staat debitel daar niet bij. Welk netwerk gebruik je?

edit: Vodafone dus, ff niet goed gelezen.
Op bovengenoemde site knu je dus tarief bekijken. Ik weet niet welk abbo je hebt ;)

Waar ga je trouwens heen? Ik ben gistermiddag thuis gekomen, heb er net 2 weken opzitten.
Van dezelfde site:

"Waarom vind ik geen Debitel of Talkline tarieven?

De speciale Debitel en Talkline abonnementen worden helaas nog niet vermeld, vanwege het feit dat de tarieven moeizaam te verkrijgen zijn. "

Ik zit in Balleton fured, met 9 man in een huisje

[ Voor 5% gewijzigd door Hollie op 13-07-2003 17:58 ]