Toon posts:

mp3/cue in win2003 server

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
oke ik wilde dus nog ff snel voor de vakantie wat mix cd'tjes van me comp op cd zetten, maar het gaat niet zo makkelijk in win2003.
Ik zoek dus een prog waarmee je in win2k3 cue/mp3 cd's kan branden. (net zoals dat hele makkelijk in xp ging met cdrwin, load cuesheet, burn en voila een perfecte mix cd).
Maar ik heb nog geen fatsoenlijke software gevonden:
- nero/blindwrite/alcohol: supporten geen mp3 cue sheets (alleen binarie cue sheets)
- cdrwin: no cdrom recording device found (??)
- fireburner: brand telkes alleen de eerste 3 tracks van me mix cd (zou aan serial kunnen liggen?) anyway, kan ik dus ook niet gebruiken.

Iemand enig idee hoe ik toch nog wat van me mix cd'tjes kan bakken...

edit: oh en ja ik weet dat ik de mp3 ook in stukjes kan hakken en ze dan in nero kan branden maar das onhandig en dan hoor je pauzes tussen nummers, en die cue zit er ook niet voor nix bij, dus ik wil gewoon cue kunnen branden :)tq

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2003 16:29 ]

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

cue sheet branden
Heb je mijn andere hint geprobeerd? Dus gewoon de grote MP3's opsplitsen? En zou je mij volgende een mailtje willen sturen als je denkt dat jouw topic onterecht dicht is ;).
Verwijderd schreef op 13 July 2003 @ 16:28:
edit: oh en ja ik weet dat ik de mp3 ook in stukjes kan hakken en ze dan in nero kan branden maar das onhandig en dan hoor je pauzes tussen nummers, en die cue zit er ook niet voor nix bij, dus ik wil gewoon cue kunnen branden :)tq
Waarom is dat onhandig? Waarvoor denk je dat die cue-sheet is bedoeld? musiCutter maakt juist gebruik van de cue-sheet, en in Nero kun je de pauzes er gewoon uithalen hoor (kijk maar eens in de Help).

[ Voor 54% gewijzigd door Compubiter op 13-07-2003 16:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
Compubiter schreef op 13 juli 2003 @ 16:30:
cue sheet branden
Heb je mijn andere hint geprobeerd? Dus gewoon de grote MP3's opsplitsen? En zou je mij volgende een mailtje willen sturen als je denkt dat jouw topic onterecht dicht is ;).
[...]
Waarom is dat onhandig? Waarvoor denk je dat die cue-sheet is bedoeld? musiCutter maakt juist gebruik van de cue-sheet, en in Nero kun je de pauzes er gewoon uithalen hoor (kijk maar eens in de Help).
geez het is toch veel makkelijker als je gewoon direct vanuit de cue kan burnen. En waarom denk je dat alle mp3 teams moelek doen om die cd's als cue+ grote mp3 te releasen in plaats van losse tracks... zodat alle mensen ze thuis lekker alsnog in stukjes kunnen gaan knippen...
Geef gewoon antwoord op de vraag :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2003 16:39 ]

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Je kan met nero wel mp3 cue's branden, open de cue maar eens, en laat je PC dan een paar minuten staan.

Als het goed is kan je dan branden :)

Verwijderd

Topicstarter
Hielkej schreef op 13 July 2003 @ 16:38:
Je kan met nero wel mp3 cue's branden, open de cue maar eens, en laat je PC dan een paar minuten staan.

Als het goed is kan je dan branden :)
heb het al een paar keer geprobeerd, maar hier (nero 6.0.0.0) freezt ie echt keer op keer.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 13 juli 2003 @ 16:36:
Geef gewoon antwoord op de vraag :)
Het is toch een antwoord op je vraag? Jij edit het er later bij in je openingspost, wat er dus duidelijk op wijst dat je niet alle stappen uit FAQ Forumgedrag - Topicstart hebt gevolgd. Om de een of andere reden voel ik me dan geneigd om minder snel te helpen. Bovendien zie ik niet welke topics uit de search je hebt geprobeerd, en aangezien jij degene bent die moeite moet doen om jouw probleem op te lossen, ga ik niet oneindig suggesties doen over programma's die je moet gebruiken. Er staan in de SA-FAQ al genoeg suggesties.

En ik zou iets aan je toon doen, zeker voor iemand met een posthistory als jij ;).

Verwijderd

Topicstarter
Compubiter schreef op 13 July 2003 @ 16:41:
[...]
Het is toch een antwoord op je vraag? Jij edit het er later bij in je openingspost, wat er dus duidelijk op wijst dat je niet alle stappen uit FAQ Forumgedrag - Topicstart hebt gevolgd. Om de een of andere reden voel ik me dan geneigd om minder snel te helpen. Bovendien zie ik niet welke topics uit de search je hebt geprobeerd, en aangezien jij degene bent die moeite moet doen om jouw probleem op te lossen, ga ik niet oneindig suggesties doen over programma's die je moet gebruiken. Er staan in de SA-FAQ al genoeg suggesties.

En ik zou iets aan je toon doen, zeker voor iemand met een posthistory als jij ;).
je post was pas na me edit, maar goed, hier schiet ik nix mee op,dus het spijt me, jij bent mod dus jij hebt gelijk dude. Als ik nu ook nog antwoord op me vraag zou krijgen houd ik helemaal weer van je.

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Verwijderd schreef op 13 juli 2003 @ 16:40:
[...]

heb het al een paar keer geprobeerd, maar hier (nero 6.0.0.0) freezt ie echt keer op keer.
Blijven wachten.. na een tijdje zul je zien dat je kunt branden :)

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 17:26

momania

iPhone 30! Bam!

Verwijderd schreef op 13 July 2003 @ 16:40:
[...]

Probeer dan ook een gereleasde versie van nero en geen beta/gelekte.

En met de cue/mp3 combi moet je in nero erg veel geduld hebben voor je kan branden.
Verwijderd schreef op 13 July 2003 @ 16:44:
Als ik nu ook nog antwoord op me vraag zou krijgen houd ik helemaal weer van je.
De optie musiCutter die Compubiter aangaf is een oplossing en in jou geval ook de makkelijkste denk ik.
Splitsen van die mp3 is zo gebeurt en dan kan je het zo branden met nero. CD samenstellen->alles selecteren->eigenschappen->pauze op 0->branden. ;)

Sidenote: Ik denk niet dat je sowieso teveel moet verwachten dat je op een server OS goede ondersteuning hebt voor multimedia doeleinden als deze

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.