Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[peltier]Hoeveel Watt nodig??

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Topicstarter
Ok.. Ik heb dus het volgende probleem.. Ik wil een peltier in m'n wc setup gaan frutten.. Nu ben ik een beetje op zoek geweest naar hoeveel Watt deze peltier nou moet gaan worden...

Waar ik op uitkwam was een artikel op Waterkoeling.nl over het rekenen aan peltiers. Nu kwam daar uit dat ik minimaal een 95 watt peltier nodig heb om m'n processor gewoon te koelen en daar moet ik nog 25% bij doen dus dan kom je op een peltier van 119 watt :?

Als ik nu ga kijken bij de OC-Shop zie ik daar alleen maar een peltier staan van 80 watt en van 172 watt...

Ik neem aan dat ik nu dus die van 172 watt moet nemen?? Die 80 watt lijkt me namelijk veel te weinig.. Of heb ik het artikel van waterkoeling.nl niet goed begrepen??

m'n processor is een AtlonXP 1500+ (1333 Mhz) @ 1596 Mhz...

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-11 12:54
Wat voor peltier heb ik nodig? :P

[ Voor 7% gewijzigd door iets op 13-07-2003 15:47 . Reden: vautje ]

tvw

Verwijderd

waterkoeling.nl is sterk verouderd. je hebt de 172 Watt nodig ja.

Verwijderd

Voor een AthlonXP heb je 3 keuzes.... 156Watt pelt, 172Watt en het beste is natuurlijk 226Watt pelt.....een kleinere pelt dan 156Watt heeft geen nut als je echt hoger wilt komen met je CPU.

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Topicstarter
:o :o B) |:( Goed! ff niet aan gedacht...

Zal dat ook nog ff gaan lezen jah...

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Mooi dan ;) Gebruik ook de search op welke peltier, daar komen bijna 250 topics uit waar ook handige dingen in staan :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.