1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Wat voor OS heb je eigenlijk? En zijn de filmpjes waarmee je getest hebt niet toevallig read only??
Wees consequent, maar niet altijd
Bij mij is het schermpje als volgt:
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Weet iemand waarom ik dat niet kan en Ook wel?
misschien omdat hij een mpeg pakt? tjek even of je het daarbij ook kan. Anders zou het nog kunnen zijn dat die van jou gewoon stiekum read-only staat?Galois schreef op 15 July 2003 @ 00:24:
HE??? Wat vreemd!!!
Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P
(jaja avi = container file, hangt van de codec af etc. maargoed, ik heb geen avi waarbij het kan)
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
Ik dacht anders dat dit bij "Nandub" wel kon,megamuch schreef op 15 July 2003 @ 01:15:
Bij een Avi is het niet mogelijk, Mpeg wel en WMV alleen sommige dingen. Oplossing, geen die ik kan bedenken. (Maybe ondersteunt Avi het niet.)
wanneer je je file opslaat komt er toch alleszins zo'n invulbalkje,
ik kan het nu hier niet proberen omdat ik die functie in WinXP
eruit heb geschopt (gaf soms problemen met het verwijderen van corrupte bestanden) maar als je wil kan ik het morgen ff proberen.
als je het dan zelf niet al gevonden hebt tenminste
He shit, ik kan het idd ook niet met avi'sGalois schreef op 15 July 2003 @ 00:24:
HE??? Wat vreemd!!!
Op die screenshots staat een knopje Advanced of Geavanceerd, klik daar eens op.
Bij MPEG krijg je meer info, bij AVI staat "Summary properties are unavailable for the selected souce(s)" -> Conclusie: Wordt niet ondersteund door AVI formaat.
[ Voor 4% gewijzigd door Klippy op 15-07-2003 06:14 ]
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Ik ga mijn best doen... En ik laat het jullie weten als het mij gelukt is....
Ik gebruik altijd 'abcAVI Tag Editor' ervoor. Deze kun je overal vinden, tis zelfs freeware (link: http://kibus1.narod.ru/frames_eng.htm?sof/abcavi/index.htm) volgens de maker ervan.
Hiermee kun je alles aan je AVI toevoegen. Zorg alleen wel voor een backup voor het editen van belangrijke bestanden.
Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....