Win2k server policies (XP style laden)

Pagina: 1
Acties:

• WiNlUx
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09-2023
Hey Tweakers

Ik heb weer even een vraagje.

Ik heb de templates van xp in win2k server geladen en ik kan volgens windows dus een style laden.

Nu heb ik er 1 gedownload met MSSTYLE en *.theme en die kan ik gewoon inladen alleen zie ik dus helemaal geen Theme die ik heb gedownload.

Iemand die weet wat ik verkeerd doe??? Alvast bedankt he :D

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:14
Eh? Visual Styles in windows 2000? Dat gaat je denk ik niet lukken. Heb je bijvoorbeeld überhaupt wel een "Themes Service" (start > run > services.msc)?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• WiNlUx
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09-2023
XanderH schreef op 13 July 2003 @ 15:09:
Eh? Visual Styles in windows 2000? Dat gaat je denk ik niet lukken. Heb je bijvoorbeeld überhaupt wel een "Themes Service" (start > run > services.msc)?
Ehhh....

Ik DRAAI win2k server. Op de clients XP. Dat het voor 2k niet lukt weet elke tweaker wel hè.

Theme services hoeft dus niet te draaien op de server want daar staat alleen de polici en bestanden van de style op. Nu iets duidelijker?

Ik krijg dus die styles niet in XP geladen...

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:14
WiNlUx schreef op 13 July 2003 @ 15:19:
[...]

Ehhh....

Ik DRAAI win2k server. Op de clients XP. Dat het voor 2k niet lukt weet elke tweaker wel hè.

Theme services hoeft dus niet te draaien op de server want daar staat alleen de polici en bestanden van de style op. Nu iets duidelijker?

Ik krijg dus die styles niet in XP geladen...
Hmm, dan begreep ik je even heel erg verkeerd, sorry :) (Ik begon eigenlijk wel nieuwsgierig te worden, ik dacht dat je ergens gelezen had dat het zou kunnen ofzo)

[ Voor 11% gewijzigd door Xander op 13-07-2003 15:52 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 10:25

mutsje

Certified Prutser

wil je een theme aan een policy knopen? je verhaal is niet erg duidelijk wat je nu precies wilt bereiken.