Sinds gisteren werkt de InstallShield wizard niet meer, aan het eind van het 'voorbereiden' geeft hij deze foutmelding: An error occured while launching the setup' gevolgd door 'ongeldige toegang tot geheugenlocatie'. Hij doet dit alleen bij games of programma's die de voorbereiding moeten doen, gewone simpele setups draait hij nog wel prima.
Ik heb al schijfcontole uitgevoerd en de virusscanner gedisabled.
Ik weet wat de mogelijke oorzaak zou kunnen zijn, hoewel die erg vaag is. Het begon toen ik rainbow six wou deinstalleren, hij draaide een setup van de game i.p.v. een uninstaller en daarna deed hij dit.
Nu kan ik dus geen enkele game meer installleren of verwijderen.
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem? Is het misschien mogelijk om InstallShield te herinstalleren of deze fout te omzeilen?
Ik heb al schijfcontole uitgevoerd en de virusscanner gedisabled.
Ik weet wat de mogelijke oorzaak zou kunnen zijn, hoewel die erg vaag is. Het begon toen ik rainbow six wou deinstalleren, hij draaide een setup van de game i.p.v. een uninstaller en daarna deed hij dit.
Nu kan ik dus geen enkele game meer installleren of verwijderen.
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem? Is het misschien mogelijk om InstallShield te herinstalleren of deze fout te omzeilen?