And though I can hide my cold gaze, and you can shake my hand and feel flesh gripping yours and maybe you can even sense our lifestyles are probably comparable... I simply am not there.
Gebruik je je seriele poorten? Zo nee: zet die in de BIOS is allemaal uit. Zo ja: zet eens aleen com2 uit.
[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]
Ik heb alle seriele poorten gedisabled via bios.. maar helaas geen verbetering. Ik heb het idee dat de verbinding ergens wordt afgeknepen, maar geen idee; waar of wat.
And though I can hide my cold gaze, and you can shake my hand and feel flesh gripping yours and maybe you can even sense our lifestyles are probably comparable... I simply am not there.
Controleer je kabels anders, misschien is er iets losgeschoten / gebroken. Je zou niet de eerste zijn met plotseling slecht werkend internet die uiteindelijk het probleem vind in de kabelbende achter z'n pc 
Verder al andere drivers geprobeerd eigenlijk? Want zo te zien heb je het modem opnieuw moeten installeren, misschien anders gedaan dan de vorige keer?
Verder al andere drivers geprobeerd eigenlijk? Want zo te zien heb je het modem opnieuw moeten installeren, misschien anders gedaan dan de vorige keer?
Heb je het modem al geprobeerd in een ander pci slot te doen?
Verwijderd
Met Windows 98SE had ik zo'n probleem ook en aangezien de drivers allemaal hun nadelen hadden ben ik toen eens aan het rommelen gegaan en heb van 3 gare drivers -> 1 goede kunnen maken. Nu heb ik geen enkel idee wat dit onder Windows XP doet, maar wellicht helpt het iets: http://194.134.35.17/~sm56pci/download/zipped/sm56pci.zip
Via hyperterminal een terminal openen naar COM3
vervolgens uitvoeren:
AT&F<enter>
response moet zijn: Ok
Nu heb je factory default settings geladen in je modem
Om ervoor te zorgen dat het modem deze default settings bewaart na een reboot:
AT&W0
Ook hierop moet je een respons [Ok] terug krijgen
Modem soft-resetten: ATZ
Lukt het dan nog niet: bij modem eigenschappen controleren of er een initstring meegestuurd wordt.
Zoja: deze napluizen op juistheid middels de bijgeleverde handleiding waarin alle HAYES-commando's vermeld staan.
Vertrouw je het niet: totale string verwijderen.
vervolgens uitvoeren:
AT&F<enter>
AT&W0
Lukt het dan nog niet: bij modem eigenschappen controleren of er een initstring meegestuurd wordt.
Zoja: deze napluizen op juistheid middels de bijgeleverde handleiding waarin alle HAYES-commando's vermeld staan.
Helaas no good, maar iig bedankt voor de moeite.Verwijderd schreef op 14 July 2003 @ 15:13:
Met Windows 98SE had ik zo'n probleem ook en aangezien de drivers allemaal hun nadelen hadden ben ik toen eens aan het rommelen gegaan en heb van 3 gare drivers -> 1 goede kunnen maken. Nu heb ik geen enkel idee wat dit onder Windows XP doet, maar wellicht helpt het iets: http://194.134.35.17/~sm56pci/download/zipped/sm56pci.zip
de AT codes worden allemaal beantwoord met OK in de Hyperterminal, maar vervolgens verandert er niksElbY schreef op 14 July 2003 @ 16:50:
Via hyperterminal een terminal openen naar COM3
vervolgens uitvoeren:
AT&F<enter>
AT&W0
Verder heb ik nog de laatste Motorola Win2000 drivers geprobeerd (Build 48.40) maar deze drivers werken niet.
Verder heb drivers van Dell geprobeerd, maar helaas deze werkten ook niet.
Mocht er nog iemand suggesties hebben.. schroom je niet
Pagina: 1