Toon posts:

[mp3] player voor thuis

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een specifieke wens voor een mp3 speler.
Ik heb hier met veel intresse allerlei topics gelezen en ben gaan testen met de verschillende progs.
Ik heb alleen intresse in een volgende speler:
- MP3 liefst full screen
- crossfading

Maar hij zou het volgende moeten kunnen:
Ik heb al mijn MP3s gesorteerd op mijn HD als artiest\album\tracknr. - naam track
Is er een speler die dat op die manier kan importeren? Liefst ook met een soort van mappenstructuur (zoals je kunt aanmaken bij PBM-Studio ea.)?
Degene die ik getest heb hangen allemaal aan ID-tags. Maar sommige vooral losse nummers zijn gesorteerd onder Land van wereldmuziek.
Bestaat dit?

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik kan het verkeerd zien, maar voldoet winamp niet aan al deze dingen ? Gewoon ff de cross-fade plugin erbij meppen en klaar ? (Dacht zelfs dat deze in de nieuwere versie standard in zat)

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:47
Ik denk dat wernerdebijl een stand-alone player bedoelt voor bij zijn stereo-installatie. In dat geval zou ik kijken naar een DVD-speler. Die hebben tegenwoordig bijna allemaal een mp3-afspeelmogelijkheid en een aantal kunnen de afspeellijst weergeven op het scherm (als dat is wat wernerdebijl bedoelt met "fullscreen").

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel inderdaad iets soortgelijks. Maar bij alle mp3s spelers (niet dvd) heb je alleen de input op basis van ID-tag. Ik wil dat niet.
In het mooiste geval zou ik mijn complete mappen structuur van mijn mp3s gewoon op de player moeten kunnen gooien en dat hij die structuur intern nabouwt.

Eigenlijk soortgelijk als een DVD player standaart doet. Je brandt je mp3s met mapjes en al en in de playlist zie je die mapjes terugkomen.

Bestaat er zo'n player?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Je kunt de mappenstructuur automatisch in de ID3 tag op laten nemen :?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
hoe doe ik dat?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Er zijn erg veel progsels die dat kunnen; bijvoorbeeld tagscanner; en ik neem aan dat deze jongen het ook wel kan:

meuktracker: Tag&Rename 3.0 RC1

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

de philips mc-i200 kan via musicmatch en pclink ook al je mp3s vanaf je computer afspelen, plus bovendien internetradio en mp3cd's afspelen...het is wel een stereoset, dus verwacht niet extreem veel supermooi geluid eruit, maar ik ben er zeer tevreden mee, komt een flinke bak herrie uit..
is zo rond de 300 euro verkrijgbaar...

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Je hebt de Terratec M3PO, heb ik zelf ook: Zie foto1 en foto2. Daarnaast heb je nog de wat nieuwere Terratec CAR4000

Een ding wat je in een netwerk kan hangen: Turtlebeach audiotron

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:14

Hoicks

Techno!

Ik wil best zo'n ding kopen maar dan moet er wel een fatsoenlijke HD inhangen zodat ik niet een PC aan moet hebben staan om de mp3's via het netwerk naar dat audio ding heen te sturen.

• Tele
  • Niet online
Hoicks schreef op 15 July 2003 @ 00:53:
Ik wil best zo'n ding kopen maar dan moet er wel een fatsoenlijke HD inhangen zodat ik niet een PC aan moet hebben staan om de mp3's via het netwerk naar dat audio ding heen te sturen.
Dan is de audiotron niets voor je, maar dan kom je bij de M3PO en de CAR4000 uit. In beide is een HD te plaatsen (ikzelf heb er een 40gb 5400.1 Seagate in hangen), en de CAR4000 heeft als extraatje nog usb en een MMC slot.

Verwijderd

Topicstarter
Is er dan ook de mogelijkheid om die dingen via een netwerk up-te-daten? Dat ding komt in de kamer te staan en ik heb momenteel een 15 meter lange netwerkkabel naar mijn pc lopen. Daar nog eens een 15 meter lange USB kabel bijleggen vind ik geen goed idee. En ik vind het ook niet geweldig om dat ding elke keer naar mijn pc te versjouwen. BTW kunnen er ook grotere schijven in dan 40 GB?

• Tele
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 July 2003 @ 19:11:
Is er dan ook de mogelijkheid om die dingen via een netwerk up-te-daten? Dat ding komt in de kamer te staan en ik heb momenteel een 15 meter lange netwerkkabel naar mijn pc lopen. Daar nog eens een 15 meter lange USB kabel bijleggen vind ik geen goed idee. En ik vind het ook niet geweldig om dat ding elke keer naar mijn pc te versjouwen. BTW kunnen er ook grotere schijven in dan 40 GB?
Voor zover ik weet is er nog geen speler met netwerk en harde schijf mogelijkheid. Je zou kunnen kijken naar de audiotron, maar dan moet je pc wel aanstaan, deze werkt alleen via netwerk. (Wel heel gaaf apparaat ;) )

Ik heb er toevallig een 40GB in gezet, maar je kan elke beschikbare IDE schijf in de terratec kwijt. Ook de hele grote exemplaren.

Verwijderd

Topicstarter
ah das beter. Wat kost dat ding eigenlijk?
Pagina: 1