msi kt7t pro2 Dood? (liefst niet)

Pagina: 1
Acties:

• DeNB3rt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-03 19:10
Ik zal het proberen uit te leggen:
-Dit mobo heeft dus enkele tijd gewerkt in een pc maar de condensators hebben het dan na een jaar laten afweten, niet erg, ik heb die laten vervangen en een andere cpu erin gestopt, gevolg: het mobo werkt terug perfect en hij doet het weer volledig.

-Enkele maanden later heb ik de cpu gemold(duron1200morgan) en heb ik die vervangen door een duron 1100. Dit werkt terug perfect.

-Tot op vandaag het bord nix meer uithaalt. Ik dacht eerst eff dat de vervangen condensators kortsluiting maakten maar dit is dus niet zo, uiterlijk is er nix te zien aan het mobo. Als ik hem dus start (mobo,300w,duron1100,330sdram,10gb hd) Heeft hij een biep, zie je het bios, detect hij hd,... Maar als je op del klikt tijdens opstarten geraakt hij amper in bios en heeft hij nix van beeld in bios enkel blauwe achtergrond. Bios resetten hielp niet. Hij raakt dus niet verder dan zijn boot. Hij laat dan zijn 4 ledindicator zien en zegt dat zen bios batterij plat is:ok,vervangen, doet hij het nog altijd niet. Werkt dat bios via die batterij?

Soms laat hij ook het volgende zien asign resource to all ISA

Specs waarmee ik hem wil laten starten:
-radeon ve 32 ddr
-duron morgan 1100mhz
-64sdram+128sdram+128sdram (ook al gestart met enkel 64sdram reepje)
-10gb maxtor hd
-msi k7t pro 2 rev:1 bios w6330MS v2.2
-300w voeding

Heeft er iemand het gedacht wat er gaande is met dit mobo?

Is het mobo van mijn pa's office pc, als ik hem dus niet fix krijg ik slaag :X
Help me duzz maar :>

• Erik1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hmm ik denk dat dat MSI bord gaar is.

Je kunt eens proberen hem helemaal uit elkaar te halen (mobo + alle spullen erop) en dan alles netjes weer in elkaar zetten, heeft bij mij al enkele vage problemen verholpen :P

Het kan namelijk zijn dat hij gewoon hangt door iets (cpu te heet, ram, gaar, het kan van alles zijn)

• Royale de Luxe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-08 09:42

Royale de Luxe

The limit is out there

Erik1 schreef op 13 July 2003 @ 11:25:

Je kunt eens proberen hem helemaal uit elkaar te halen (mobo + alle spullen erop) en dan alles netjes weer in elkaar zetten, heeft bij mij al enkele vage problemen verholpen :P
en zeker niet vergeten de batterij er er uit te halen.

Als ik bij een waarzegster ga, weet zij dan ook op voorhand dat ik geen geld bij heb?

• DeNB3rt
Ik heb al 3 keer een andere batterij erin gestop, maar nu heb ik op F1 geklikt, duz verder gaan. Em gaat dus verder dan zen boot scherm en alle leds branden groen, maar ik krijg geen beeld meer dan. Alle leds groen=systeem boot. Maar em boot niet echt vind ik :r

• DeNB3rt
Mijn pa gaat me duz vanavond doodslaan, helup! >:)

• Ghost(NL)
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
offtopic:
Sorry kon het niet laten:
Mischien een Topictitle change: DeNB3rt Dood ?(liefst niet)

Ontopic:

Gewoon de machine strippen tot videokaart/geheugen proc en kijken wat hij doet. Evt. proc en vidkaart ff elders testen om die uit te sluiten. Maar als je het mij vraagt is het mobo gewoon gaar.

[ Voor 9% gewijzigd door Ghost(NL) op 18-07-2003 09:42 ]

i5-12600K PRIME Z690M-PLUS D4 64GB 980 Pro M.2 1TB  MBA M1 13" 8GB 256GB (Late '20)

Verwijderd

Ken je iemand met hetzelfde bord?

ff BIOS chippie meenemen,
- zijn PC booten,
- alstie geboot is zijn BIOS eruit (goed recht eruit trekken, is gereedschap voor)
- Jou BIOS erin
- Flashen maar

en proberen maar weer :P

• DeNB3rt
Video kaart werkt nog, heb hem nu in men game pc zitten.
de proc heb ik ook al eens in men game bak gestoken, hij werkt maar soms onstabiel. :O
Ik ga eens een andere cpu in dat bord proberen, zal dan eens zeggen wat ermee scheelt.
Ik ga eerst wel eff gaan slapen, heb dit dezer dagen nog niet gedaan ;)
Pagina: 1