[PW] Foute Prijzen / rembours kosten

Pagina: 1
Acties:

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-03 19:41
Ik heb een aantal artikelen in mijn prijsmonitor staan. Als ze onder mijn aangegeven prijs komen, dan check ik de site en vaak vind ik niet het artikel terug. (of toch duurder.

Ik meld dat dan via de PriceWatch. Soms kan je direct de prijs veranderen. Maar soms heeft de shop een lock erop.
Ik neem aan dat dan de melding van mij via iemand van tweakers gaat?
Hoe lang duurt dat eigenlijk?

Ik ga soms de goedkoopste 5 van een product af en ik kom toch wel veel foutjes tegen :Y)

Kan er niet wat feedback komen als een melding is verwerkt?

PS. die prijsmonitor is 1 van de redenen dat ik een abo heb! Het scheeld me toch aardig wat geld 8)

Free Tibet

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-01 14:52
Als er een melding binnenkomt van een eventueel verkeerdstaande prijs komt het bij ons in de DSP netjes op een rijtje te staan. Zo kunnen alle langsrazende Frontpage Admins zien wat er allemaal aan de hand is. Het is vervolgens aan hen de boel in orde te maken. Hoe lang het duurt is dus afhankelijk van wie er de tijd voor heeft / maakt, want na het corigeren is het een kwestie van secondes voor de verandering is doorgevoerd.

Als jij telkens als je een fout tegenkomt netjes submit wat er aan de hand is draag je een steentje bij aan een kloppende PW voor iedereen :). Of er vervolgens feedback moet komen weet ik niet, het lijkt mij een beetje overbodig en chaotisch.

http://twitter.com/randalpeelen

• cûora
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09-2024
Ik heb wel eens een mailtje gahad van een admin iets in de zin van, bedankt voor je feedback, het is aangepast.
Maar dat zal dan wel aan de persoon liggen denk ik?

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-01 14:52
Dat klopt idd. Ik weet niet hoe makkelijk het te gokken is als buitenstaander maar in de lijst met gesubmitte problemen staan dagelijks gemiddeld toch de nodige tientallen reacties. Het versturen van een mail naar elke user die iets gesubmit heeft zou gelijkstaan aan een DoS aanval :P.
Ik kan me echter wel voorstellen dan een positieve reactie van de admin's kant leuk kan zijn. Misschien een punt dat voor discussie open staat.

http://twitter.com/randalpeelen

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

cuora schreef op 13 July 2003 @ 11:31:
Ik heb wel eens een mailtje gahad van een admin iets in de zin van, bedankt voor je feedback, het is aangepast.
Maar dat zal dan wel aan de persoon liggen denk ik?
Dat is dan vast al lang geleden, want de automatische "bedankt" of "deze melding is onjuist bevonden" mailtjes worden volgens mij al een hele tijd niet meer gestuurd. Met name op de laatste variant kregen we altijd veel leuke antwoorden :+. Je zit niet echt op 10 discussies te wachten iedere keer als je dat meldpunt uitmest.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-03 19:41
Thnx voor de uitleg :)

Free Tibet

Pagina: 1